Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 21 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
انتخابات در روزنامه ها مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 28 اسفند 1391 ساعت 17:12 بازدیدها:2528 مرتبه

انتخابات در مطبوعات/ ادامه تبلیغات در شرایط ممنوعیت
تهران - به رغم ممنوعیت تبلیغات پیش از رسیدگی به صلاحیت متقاضیان حضور در انتخابات ریاست جمهوری، افراد وابسته به گروه ها و تشکل های مختلف و نیز مستقل ها، تبلیغات را در دستور کار خود دارند.
 
* به نوشته روزنامه ایران ˈمحمدرضا باهنرˈ نایب رئیس مجلس و کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم که در سفر تبلیغاتی خود در کرمان به سر می برد با بیان اینکه در نظرسنجی ها رای طرفداران دولت رو به کاهش است، گفت: آرای مثبت را نباید ملاک ارزیابی ها قرار داد در جبهه پایداری اختلاف نظرهایی است که طرفدار صد درصد به دولت وجود ندارد، اما احتمال گرایش به سمت دولت و یا اصولگرایان می رود.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با به کارگیری افراد در کابینه خود تصریح کرد: مجموع مدیران سیاسی کشور از جمله وزرا، سفیران ، استانداران و غیره به 200 نفر می رسند و نباید با عوض شدن دولت 500 هزار نفر در کشور جابه جا شوند، بلکه تعویض مخالفان نظام، ولایت فقیه و قانون اساسی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: ˈدر چیدمان کابینه فتنه گران به دلیل وارد کردن هزینه سنگین به نظام هیچ جایی ندارند و اگر توبه هم کنند به عنوان یک شهروند اجازه زندگی دارند. ˈ

* روزنامه ایران همچنین زیر عنوان ˈ کاندیدای مدنظر خاتمی تعیین شد ˈ نوشت: ˈجواد اطاعتˈ نماینده اسبق مجلس و فعال سیاسی اصلاح طلب به فارس گفت: ˈآقای خاتمی در شورای راهبردی اصلاح طلبان پیشنهاد کاندیداتوری بنده را در انتخابات ریاست جمهوری آینده مطرح کرده اند. ˈ

وی افزود: ˈمن همچنان معتقدم که شخص آقای خاتمی با توجه به شرایط کشور بهترین گزینه برای انتخابات آینده ریاست جمهوری است. این فعال سیاسی یادآور شد: برخی دیگر از افراد نیز از جمله آقای دکتر نجفی و آقای جهانگیری در این شورا از قبل مطرح بوده اند.

اطاعت ادامه داد: تمرکز شورای راهبردی اصلاح طلبان روی شخص آقای خاتمی است. شورای راهبردی اصلاح طلبان از چندی پیش با محوریت سید محمد خاتمی تشکیل شده و نشست هایی نیز در دفتر وی برگزار کرده اند. اطاعت در پاسخ به اینکه آیا شخص او نیز عضو این شورا است یا خیر گفت که در جلسات این شورا، کمتر شرکت کرده است.

* ˈاصلاح طلبان برای انتخابات به اجماع رسیده اندˈ عنوان خبر روزنامه اعتماد است.

به نوشته این روزنامه، ˈمحمدرضا خاتمیˈ ضمن سکوت درباره احتمال کاندیداتوری برادرش در انتخابات آتی گفت: ˈاصلاح طلبان به اجماع رسیده اند. ˈ

به گزارش فارس، خاتمی در حاشیه مراسم ختم آیت الله سید مجتبی موسوی لاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصلاح طلبان برای انتخابات به اجماع رسیده اند درباره حضور یا عدم حضور برادرش در انتخابات ریاست جمهوری 92 سکوت کرد و از خبرنگاران خدا حافظی کرد.

همچنین ˈعبدالله نوریˈ وزیر کشور دولت اصلاحات نیز از احتمال کاندیداتوری خاتمی در انتخابات اظهار بی اطلاعی کرد. ˈعبدالواحد موسوی لاریˈ نیز در حاشیه این مراسم درباره کاندیداتوری سید محمد خاتمی اظهار داشت: در این مورد بعد از عید اظهار نظر می کنم.

* حبیب الله عسکراولادی در اظهار نظری گفته که ˈتخریب رقیب به صلاح جامعه و نامزدها نیستˈ.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری تاکید کرد: ما با توجه به آموزه های دینی که داریم، مجاز نیستیم از هر وسیله ای برای رسیدن به هدفمان استفاده کنیم. تخریب و تضعیف شخصیت رقیب یا سیاه نمایی خدمات دولت های قبل در نظام جمهوری اسلامی که بر مبنای اخلاق و شریعت دین پایه گذاری شده است، به هیچ وجه به صلاح جامعه، بویژه نامزدها نیست.

* روزنامه رسالت نوشت: دبیر کل حزب اصلاح طلب مردم سالاری در نشستی خبری کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری با شعار ˈدولت اخلاقˈ رسما اعلام کرد.

به گزارش مهر، ˈمصطفی کواکبیانˈ نماینده سابق مجلس در نشستی خبری با شعار ˈدولت اخلاقˈ صبح شنبه کاندیداتوری خود را برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رسما اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ما خوشحال می شویم حبس ها و حصر ها وجود نداشته باشد، گفت: امیدواریم در آستانه عید نوروز وسیله استخلاص زندانیان سیاسی فراهم شود اما این را در راستای افزایش حضور مردم می خواهیم و نه شرط حضور.

همچنین ˈمیرزابابا مطهری نژادˈ رئیس ستاد انتخابات حزب مردم سالاری در خصوص اعلام کاندیداتوری کواکبیان گفت: در اردوی قم به کواکبیان تکلیف شد که در نشستی خبری کاندیداتوری خود را اعلام کند.

نمایندگان جریان های مختلف اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدال گرای ادوار مختلف خانه احزاب ظهر دیروز با هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت وگو کردند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بخشی از سخنان خود در ارتباط با انتخابات گفت: ˈامام (ره) در بیانات متعدد می فرمایند که ˈانتخابات در انحصار هیچ گروهی نیست، نه در انحصار روحانیون، نه احزاب و نه گروه ها، انتخابات مال مردم است، سرنوشت مردم در دست خودشان است. . .ˈ.

به نوشته روزنامه اعتماد، وی قطبی شدن انتخابات را به شرط رعایت اصول رقابت سالم و عدم استفاده از امکانات حکومتی و غیر شرعی، موجب نشاط و سرزندگی فضای انتخابات و شناخته شدن شخصیت ها و جریانات خواند و گفت: ˈآنچه فضای انتخابات را از حالت رقابتی خارج و جنبه ناعادلانه به آن می بخشد، سوء استفاده محافل قدرت و جریانات انحصار طلب از امکانات حکومتی برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی و سپهر سیاسی جامعه است و این امر است که موجبات ایجاد فتنه و انحراف را فراهم می کند.ˈ

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

327امروزmod_vvisit_counter
523دیروزmod_vvisit_counter
7002این هفتهmod_vvisit_counter
32069هفته گذشتهmod_vvisit_counter
36482این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19406601کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 15 مهمان حاضر
IP شما: 18.191.135.224
Mozilla 5.0, 
امروز: 21 اردیبهشت 1403