Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
خاتمی : راه ما از براندازان جداست. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 03 فروردین 1392 ساعت 14:59 بازدیدها:2885 مرتبه

خاتمی: از اصل رأی دادنم دفاع می‌کنم/ راه ما از براندازان جداست

سیدمحمد خاتمی با بیان اینکه رأی دادن من در انتخابات مجلس نهم گرچه موجب دلخوری و جریحه دار شدن احساسات بسیاری از دوستان شد، اما در این مورد همچنان از اصل کاری که انجام داده ام دفاع می کنم گفت: نقدهای دوستان به شیوه آن را وارد دانسته و می پذیرم.

 

وی درباره رأی خود تصریح کرد: ”بارها گفته ام که ما خود را داخل نظام می دانیم و اگر نقدی هم داریم، نقد سیاست ها و روش هایی است که معتقدیم باید اصلاح شود. درباره آرمان های انقلاب هم بارها صحبت کرده ایم و نیازی نمی بینیم که دوباره در اینجا به آن بپردازم.

خاتمی خاطرنشان کرد: به هر حال ما راهمان با کسانی که خواستار براندازی اند جداست و معتقدیم بسیاری از مردم شهید داده اند و بخش های گوناگون جامعه همچنان به اصل نظام و آرمان های آن پای بندند. لذا خوب است وقتی از افکار عمومی و نظر اکثریت بحث می شود دقت بیشتری به کار برده شود. من از اصل رأیی که دادم دفاع می کنم. در عین حال بسیار متأسفم که بعد از انتخابات حتی از تنگناها نسبت به زندانیان سیاسی کاسته نشده و بلکه بالعکس نسبت به زندانیان سیاسی سخت گیری بیشتری شده است.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

705امروزmod_vvisit_counter
648دیروزmod_vvisit_counter
3942این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
1353این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19371472کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 13 مهمان حاضر
IP شما: 52.14.85.76
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 اردیبهشت 1403