Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
آرامش زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم می کند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 05 فروردین 1392 ساعت 17:11 بازدیدها:2185 مرتبه

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس : آرامش زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم می‌کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همدلی و هماهنگی مسئولان کشور را موجب ایجاد آرامش در کشور دانست و گفت: ‌فضای آرام سیاسی موجب رغبت مردم برای حضور در انتخابات می‌شود
محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شعار سال انتخاب شده برای سال جاری توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: انجام اقدامات متناسب با اهداف تعریف شده برای شعار سال از وظایف مردم و مسئولان است.

 

وی به حساسیت موجود در مورد انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا حساسیت این انتخابات را افزایش داده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هوشیاری مردم و مسئولان در سال جاری تصریح کرد: اتخاذ تدبیر برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور باید مورد توجه قرار گیرد.

*انتخابات پرشور توطئه‌ها را خنثی می‌کند

وی با اشاره به ادامه دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

اسماعیلی به جنگ اقتصادی آغاز شده در سال گذشته اشاره و ادامه داد: مصرف تولیدات داخلی از راه‌کارهای مقابله با این جنگ اقتصادی است.

وی با بیان اینکه مصرف تولیدات داخلی باید سرلوحه کار مردم و مسئولان قرار گیرد، افزود:‌ این امر موجب بی اثر شدن فشارهای دشمن در عرصه اقتصاد می‌شود.

*فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات پرشور

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئولیت‌های مدیران برای فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات پرشور تصریح کرد: آرام نگه‌داشتن فضا برای انتخابات یکی از راه‌کارهای برگزاری انتخابات پرشور و با نشاط است.

وی بر لزوم پرهیز از هر نوع تنش در کشور توسط مسئولان کشور اضافه کرد: مسئولان باید به توصیه‌های رهبری در این مورد توجه کافی داشته باشند.

*ادامه دشمنی استکبار

اسماعیلی به برنامه دشمن برای ایجاد مشکل در کشور در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: وحدت و انسجام بین مسئولان مانع تحقق اهداف دشمن می‌شود.

وی همدلی و هماهنگی مسئولان کشور را موجب ایجاد آرامش در کشور دانست و اضافه کرد: ‌فضای آرام سیاسی موجب رغبت مردم برای حضور در انتخابات می‌شود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1301امروزmod_vvisit_counter
648دیروزmod_vvisit_counter
4538این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
1949این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19372068کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 15 مهمان حاضر
IP شما: 18.221.187.121
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 اردیبهشت 1403