Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
انحلال شورای شهر رشت تصویب شد/ ثبت نام شوراهای شهر و روستا از 26 فروردین شروع میشود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 11 فروردین 1392 ساعت 18:06 بازدیدها:2136 مرتبه

ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا از 26 فروردین لغایت یکم اردیبهشت اعلام شده است .

انحلال شورای شهر رشت 15 روز مانده به ثبت نام شوراها ، تصویب شد. 

دبیر هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی گیلان گفت: انحلال شورای اسلامی شهر رشت به تصویب هیئت حل اختلاف گیلان رسید و برای تصویب نهایی به هیئت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی کشور ارجاع شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس : محمد آقاجانزاده  در سیزدهمین نشست هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی گیلان با اشاره به معضلات ایجاد شده در شورای اسلامی شهر رشت، اظهار کرد: با توجه به معضلات به وجود آمده در شورای اسلامی رشت و عدم تشکیل جلسات شورا و نیز انحراف از وظایف قانونی که موجب کندی‌کار در امور جاری شهرداری شده است، انحلال شورای اسلامی شهر رشت به تصویب هیئت حل اختلاف گیلان رسید و برای تصویب نهایی به هیئت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی کشور ارجاع شد.

وی افزود: طبق ماده 85 اصلاحی قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، پس از تصویب نهایی انحلال تا برگزاری انتخابات دوباره و تشکیل شورای جدید، استاندار جانشین آن شورا می‌شود.

به گزارش فارس، در این نشست که به ریاست استاندار گیلان برگزار شد، پیشنهادهای واصله در باره رسیدگی به برخی از موارد مرتبط با بعضی از شوراهای اسلامی استان مطرح شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1205امروزmod_vvisit_counter
648دیروزmod_vvisit_counter
4442این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
1853این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19371972کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 10 مهمان حاضر
IP شما: 3.147.104.120
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 اردیبهشت 1403