Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 01 خرداد 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
جمهوری اسلامی ایران بستری برای حضور گرایش های مختلف در انتخابات را فراهم کرده است . مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 12 فروردین 1392 ساعت 13:02 بازدیدها:1846 مرتبه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:
جمهوری اسلامی ایران بستری برای حضور گرایش های مختلف در انتخابات را فراهم کرده است
تهران-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بستری برای حضور گرایش ها و سلایق مختلف را در انتخابات فراهم کرده است.
ˈسیدحسین نقوی حسینیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، 12 فروردین ماه را نماد و جلوه ای از مشارکت مردم در نظام مردم سالاری دینی دانست و اظهار داشت: در این روز همه ملت ایران پای صندوق های رای آمدند و به حکومت استبدادی و طاغوت ˈنهˈ گفتند و به جمهوری اسلامی ایران رای ˈآریˈدادند.


نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظام ما نظامی است که جمهوریت آن نشانه مردمی بودن و اسلامی بودن آن نشانه اسلامیت و ستون دینی نظام است.
وی یادآوری کرد: در 12 فروردین ماه 1358 ، ملت ایران با حضور باشکوه خود بنیان نظام سیاسی جدیدی را در عرصه بین المللی پایه گذاری کرد.

نقوی حسینی با اشاره به این که ملت ایران امسال نیز بار دیگر حماسه سیاسی سال 1358 را تکرار خواهد کرد، اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب، هوشمندانه امسال را به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاری کردند ، مردم ایران نیز با حضور پرشور خود در انتخابات به جهانیان نشان می دهند که به این حماسه پایبند هستند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نظام جمهوری اسلامی برآمده از رای ملت است، افزود: افراد با گرایش و سلایق مختلف باید بدانند که نظام ما دارای اصولی است و هر کس که می خواهد خود را به مردم عرضه کند ، باید این چارچوب و اصول را پذیرفته و به آن التزام عملی داشته باشد.

وی ادامه داد: کسانی که خارج از این اصول عمل کنند ،نمی توانند در عرصه مردم سالاری دینی خود را به مردم عرضه کنند.

این نماینده مجلس، به همه نامزدها و گرایش های مختلف توصیه کرد که زمینه ساز حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال جاری باشند و با طرح مطالب تفرقه افکن و مسائلی که باعث اختلاف و سیاه نمایی می شود به وحدت ملی خدشه وارد نکنند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

173امروزmod_vvisit_counter
365دیروزmod_vvisit_counter
3416این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
53097این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19423216کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 29 مهمان حاضر
IP شما: 3.133.140.79
Mozilla 5.0, 
امروز: 01 خرداد 1403