Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
ثبت نام از شوراها دو روز بعد از اتمام ثبت نام خبرگان رهبری مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 16 فروردین 1392 ساعت 07:52 بازدیدها:2320 مرتبه

ثبت نام از داوطلبان شوراها دو روز بعد از اتمام ثبت نام خبرگان رهبری
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دو روز بعد از اتمام ثبت نام از داوطلبان میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری آغاز می شود گفت: ثبت نام از داوطلبان میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری تا چهارشنبه 24 فرودین ماه ادامه خواهد داشت و از شنبه 26 فرودین ثبت نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورای شهر آغاز می شود.حسنعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، گفت:  انتخابات میان دوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری در دو استان آذربایجان غربی و کهکیلوبه و بویراحمد همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه از هر استان یک نفر وارد مجلس خبرگان رهبری خواهد شد، افزود: ثبت نام از کاندیداهای خبرگان رهبری از امروز پنجشنبه 15 فروردین 1392 آغاز و تا چهارشنبه 24 فروردین ادامه خواهد داشت.

مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور تاکید کرد: علاوه بر دو استقرار شعب ثبت نام دراستان های مذکور شعبه ای نیز در وزارت کشور برای ثبت نام از داوطلبان تدارک دیده شده است.

نوری همچنین با اشاره به شروع ثبت نام چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان شوراها از 26 فروردین ماه شروع می شود که هیات اجرایی برای این انتخابات 5 روز قبل از ثبت نام، یعنی در روز 21 فروردین تشکیل خواهد شد.

همچنین عیسی فرهادی فرماندار تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری همزمان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد: شعب اخذ رای دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها یکی است ولی صندوق ها متفاوت خواهد بود.

فرماندار تهران تصریح کرد: در این دوره از انتخابات چهار هزار شعبه اخذ رای در تهران خواهیم داشت که نمایندگان داوطلیان ریاست جمهوری می توانند در تمام این شعبه ها نماینده داشته باشند؛ اما داوطلبان شوراها از هر 5 نفر یک نماینده می تواند در شعب اخذ رای حضور داشته باشد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

341امروزmod_vvisit_counter
1132دیروزmod_vvisit_counter
2299این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
39784این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19369829کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 9 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.74.54
Mozilla 5.0, 
امروز: 11 اردیبهشت 1403