Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 22 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
دعوت جبهه مردمی اصلاحات از اصلاح طلبان برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر و روستا مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 24 فروردین 1392 ساعت 21:47 بازدیدها:2288 مرتبه

دعوت جبهه مردمي اصلاحات از اصلاح‌طلبان براي ثبت‌نام در انتخابات شوراي شهر و روستا .
جبهه مردمی اصلاحات با صدور بیانیه‌ای از اصلاح‌طلبان دعوت كرد تا برای انتخابات شوراهای شهر و روستا به نهضت ثبت‌نام اصلاح‌طلبان بپیوندند.
به گزارش موج حضور به نقل از  باشگاه خبرنگاران جبهه مردمی اصلاحات با صدور بیانیه‌ای از نیروهای اصلاح‌طلب خواست در این دوره از انتخابات شوراهاي شهر و روستا ثبت‌نام کنند.
متن بیانیه جبهه مردمی اصلاحات به این شرح است:

ملت شریف و خوب ایران سربلند، اکنون در آستانه فصل دیگری از جاویدان این ملت مسلمان قرار داریم و با عنایت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر خلق حماسه‌ای دیگر از تک تک آنانی که در خود احساس عشق به وطن و دین پاک را دارند و توان اجرای سیاست‌های کلان و اداره این سرزمین پرگوهر را در خود می‌بینند تقاضامندیم در عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا مشارکت فعال کرده و در سال حماسه سیاسی و اقتصادی خلق حماسه‌ای دیگر رقم زنند و با تاسّی از امام(ره)، شهدا، منویات رهبر انقلاب و عرق ملی و انقلابی و همراه با خیل عظیم ملت، ایران را بسازیم.

از همه همفکران اصلاح‌طلب خود دعوت می‌کنیم که باشور و نشاط انقلابی یک بار دیگر به احیاي اصلاح‌طلبی و توسعه کشور عزیزمان همت گمارند.

همچنین شعار جبهه مردمی اصلاحات در این دوره از انتخابات این است: دست دردست هم دهیم و فریاد کنیم "می‌سازمت وطن ".

یکباردیگر از همه کسانی که دل در گرو انقلاب و این نظام مقدس اسلامی دارند دعوت می‌کنیم که به نهضت ثبت‌نام اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها پیوسته تا بتوانیم حماسه‌ای پرشور و بانشاط را ایجاد کنیم.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1649امروزmod_vvisit_counter
1505دیروزmod_vvisit_counter
9829این هفتهmod_vvisit_counter
32069هفته گذشتهmod_vvisit_counter
39309این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19409428کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 57 مهمان حاضر
IP شما: 3.21.233.41
Mozilla 5.0, 
امروز: 22 اردیبهشت 1403