Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
دکتر حسن روحانی : همه باید در یک رقابت آزاد و عادلانه در توسعه کشور مشارکت داشته باشند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 29 فروردین 1392 ساعت 01:55 بازدیدها:2350 مرتبه

روحانی در دیدار با جمعی از کارآفرینان امور زیربنایی: 
همه باید در یک رقابت آزاد و عادلانه در "توسعه کشور" مشارکت داشته باشند .
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: در توسعه کشور، همه باید در یک رقابت آزاد و عادلانه مشارکت داشته باشند و از ظرفیت‌های موجود در کشور به نحو احسن استفاده شود.
به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با جمعی از فعالان و کارآفرینان امور عمرانی و زیربنایی با ابراز تأسف از وقوع ٢ زلزله بزرگ در کشور در مدت کمتر از یک ماه، ابراز امیدواری کرد با رفع نواقص ساختمان‌ها و سازه‌ها و تدبیر جدی، بتوان از تلفات جانی و مالی چنین رخدادهایی در آینده جلوگیری کرد.
وی با اشاره به تجربه موفقیت‌آمیز برخی کشورهای جهان در مدیریت عوارض زلزله گفت: وقتی کشورهایی نظیر ژاپن، می‌توانند به‌رغم زلزله‌خیز بودن، بناهای خود را در مقابل زلزله‌های شدید مقاوم بسازند، ایران نیز می‌تواند از تجربه این کشورها در مناطق پرخطر کمک بگیرد.
این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنانش، رسیدگی به نیازهای واقعی مردم را مهمترین دغدغه یک دولت دانست و برخورداری همگان از حقوق اولیه انسانی مانند مسکن مناسب، شغل و امکانات اولیه رفاهی را از جمله این حقوق عنوان کرد.

روحانی در ادامه عملکرد و مسئولیت افراد حقیقی و حقوقی فعال در حوزه عمرانی و تأسیسات زیربنایی کشور را مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اهمیت نقش امور زیربنایی و عمرانی در توسعه کشور، بر لزوم حمایت جدی از این حوزه تأکید کرد و گفت: برای ایجاد فضای مناسب کاری، باید با مدیریت صحیح تلاش کرد تا فعالان این بخش بتوانند برنامه‌های عمرانی را تداوم بخشند و از نظر تأمین منابع مالی مشکلات آنها رفع شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه، پرداخت مطالبات بخش خصوصی از دولت را در روند تأمین معیشت چند میلیون نفر از فعالان مستقیم و غیرمستقیم مؤثر دانست و تکمیل سریع طرح‌های عمرانی را ضروری دانست.

به گفته روحانی، عدم تزریق به موقع منابع مالی در بخش بودجه‌های عمرانی از سوی دولت، باعث طولانی‌شدن اجرای طرح‌ها می‌شود که بدیهی است ضرر و زیان ناشی از آن، کشور را دچار مشکل کرده و به جز مشکلات اقتصادی، از نظر اجتماعی نیز اعتماد به توانایی متخصصان ایرانی را خدشه‌دار می‌سازد.

وی، همچنین از کم‌توجهی برخی نهادهای دولتی به رتبه‌بندی‌های فنی در واگذاری طرح‌ها انتقاد کرد و گفت: کشور وقتی توسعه می‌یابد که هر کاری را به اهل فن آن سپرده شود و مسائلی مانند وابستگی‌های سیاسی، ملاک تصمیم‌گیری در حوزه‌های فنی نباشد. در توسعه کشور، همه باید در یک رقابت آزاد و عادلانه مشارکت داشته باشند و از ظرفیت‌های موجود در کشور به نحو احسن استفاده شود.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه تقویت کارآفرینان امور عمرانی و زیربنایی، نقش مهمی در اشتغال‌زایی خواهد داشت، به جایگاه صدور خدمات فنی و مهندسی در درآمدهای ارزی کشور اشاره کرد و ضمن برشمردن مزایای این امر، گفت: دولت باید تسهیلاتی برای حضور بخش خصوصی در دیگر کشورها فراهم کند.

روحانی در پایان خاطر نشان کرد: صادرات خدمات فنی و مهندسی می‌تواند درآمد ارزی مناسبی برای کشور به همراه داشته باشد. جای تأسف است که در سال گذشته محدودیت‌هایی برای بخش خصوصی کشورمان در این حوزه فراهم شد و روند صادرات خدمات فنی - مهندسی دچار اشکال و گاهی متوقف شد.

کریم عبداللهی کاندیدای شورای شهر تهران

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

742امروزmod_vvisit_counter
876دیروزmod_vvisit_counter
6111این هفتهmod_vvisit_counter
32069هفته گذشتهmod_vvisit_counter
35591این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19405710کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 47 مهمان حاضر
IP شما: 18.217.228.35
Mozilla 5.0, 
امروز: 19 اردیبهشت 1403