Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 29 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
نکات مثبت و منفی دولت احمدی نژاد از دیدگاه منوچهر متکی کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 31 فروردین 1392 ساعت 02:49 بازدیدها:1991 مرتبه

نکات مثبت و منفی دولت احمدی نژاد از دیدگاه متکی .

وزیر سایق امور خارجه کشورمان گفت: برخی از گام‌های برداشته شده در دولت نهم و دهم جزء اولین‌ها در کشور بود.

منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه و یکی از کاندیدای احتمالی انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مهم‌ترین نقطه قوت دولت نهم و دهم را سخت‌کوشی و تمرکز بر پروژه‌های عمرانی و اجرایی کشور دانست.

وی افزود: برخی از گام‌های برداشته شده توسط دولت آقای احمدی‌نژاد جزء اولین گام‌ها در کشور بود که به عنوان مثال می توان به تولید برق و بسیاری از پروژه‌های دیگر اشاره کرد؛ بنابراین سخت‌کوشی دولت نهم و دهم قابل تقدیر است و باید از همه دست‌اندرکاران تشکر کرد.

وزیر سابق امور خارجه تصریح کرد: نقطه ضعف محوری و اساسی دولت نهم در اواخر کار و دولت دهم از ابتدایش بحث‌های انحرافی، مکتب‌سازی، ورود در عرصه دین و قرائت‌های دینی و مواردی از این قبیل بود چرا که اساساً جایگاه دولت جایگاهی برای ورود به این مباحث نیست و در نظام جمهوری اسلامی جایگاه ایدئولوژیک برای اینگونه صحبت‌ها جایگاه ولایت فقیه است.

متکی اضافه کرد: متأسفانه ورود دولت به مسائل انحرافی موجب شد که دولت یا بخشی از آن به کارهایی که جزء وظایف و مسئولایت‌هایش نبود وارد و به تبع همین، از بخش‌های دیگر از کشورداری غافل شد.

وی تولید را مهم‌ترین بخش مغفول توسط دولت دانست و خاطرنشان کرد: در بحث یارانه‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های اقتصادی کشور متاسفانه حمایت‌های لازم صورت نگرفت.

متکی خاطرنشان کرد: تولید ناموس اقتصاد است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

384امروزmod_vvisit_counter
1145دیروزmod_vvisit_counter
9406این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
49587این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19419706کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 7 مهمان حاضر
IP شما: 3.128.197.221
Mozilla 5.0, 
امروز: 29 اردیبهشت 1403