Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 29 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
ممهمترین اخبار ثبت نام داوطلبین شورای شهر تهران در روز آخر: اعلام نتیجه صلاحیت ها در 28 اردیبهشت/ ثبت نام وزیر سابق, احمد جامعی, سوریان, شیخ الاسلامی, وکیل خانواده هاشمی, بهبهانی و همسر شهید بابایی در شورای شهر تهران مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 01 اردیبهشت 1392 ساعت 14:29 بازدیدها:1936 مرتبه
آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران آغاز شد.
آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراها دقایقی پیش در فرمانداری تهران آغاز شد.
 آخرین روز ثبت نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در فرمانداری تهران آغاز شد.

روز گذشته تعداد داوطلبان برای حضور در انتخابات شوراها از مرز 1000 نفر عبور کرد و امروز روز آخر ثبت‌نام از داوطلبان است.

ثبت‌نام از داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا از 26 فروردین آغاز و تا ساعت 20 امشب ادامه خواهد داشت.

انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 24 خردادماه همزمان با انتخابات یازدهم ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
تمدن در جمع خبرنگاران : نتیجه رسیدگی به صلاحیت‌های داوطلبان شوراها ۲۸ اردیبهشت اعلام می‌شود.
استاندار تهران گفت: نتیجه رسیدگی به صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ۲۸ اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.
مرتضی تمدن استاندار تهران در جمع خبرنگاران در خصوص آمادگی استانداری برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه همه مقدمات برای انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه‌های فیروزکوه و دماوند و شوراهای اسلامی شهر و روستا کاملاً آماده است.

وی ادامه داد: قریب به 200 هزار نفر برای انتخابات آموزش دیده‌اند و بخش مجریان هیئت‌های اجرایی ، هیئت نظارت و شورای نگهبان در استان تهران آماده برگزاری انتخاباتی پرشکوه هستند.

استاندار تهران تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که در استان تهران قریب به 12 هزار صندوق اخذ رای خواهیم داشت که باید منتظر باشیم برابر برنامه وزارت کشور هیئت‌های اجرایی کار انتخابات را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: امروز در استان تهران برابر زمان‌بندی، نام‌نویسی شوراها به پایان می‌رسد و اول اردیبهشت ماه آخرین روز ثبت نام است و تا 28 اردیبهشت‌ماه نتیجه رسیدگی به صلاحیت‌های داوطلبان شوراها اعلام خواهد شد و بعداز آن مراحل بعدی را خواهیم داشت.
با حضور در فرمانداری تهران/
اسکندری و مسجدجامعی کاندیدای شورای شهر شدند
 وزیر کشاورزی دولت نهم و وزیر ارشاد دولت اصلاحات با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات شوراها ثبت نام کردند.
محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم و احمد مسجدجامعی عضو فعلی شورای شهر تهران و وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام کردند.

اسکندری در حاشیه مراسم ثبت نام خود در جمع خبرنگاران گفت: مستقل آمده‌ام و برای داوطلبی خود در انتخابات شوراها باهیچ کس صحبت و رایزنی نکرده‌ام
با حضور در فرمانداری
سوریان در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد
قهرمان کشتی فرنگی با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات شوراها ثبت‌نام کرد.
 حمید سوریان قهرمان کشتی فرنگی امروز با حضور در فرمانداری تهران برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کرد.

وی در حاشیه این ثبت‌نام در جمع خبرنگاران درباره تکثر ورزشکاران برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، گفت: این تعدد دلایل مختلفی دارد، هر کسی انگیزه شخصی دارد. حمید سوریان به عنوان یک جوان ایرانی به این نتیجه رسیده است که می‌تواند به مردم تهران خدمت کند.

سوریان افزود: با توجه به اینکه تعداد نفرات اعضای شورای شهر تهران در این دوره افزایش پیدا کرده است و از آنجا که شورای شهر یک نهاد تخصصی است، ورزشکاران می‌توانند تخصص خود را در شورا دنبال کنند.

قهرمان کشتی فرنگی در ادامه درباره اینکه آیا اگر وارد شورای شهر تهران شوید، از عرصه ورزش کناره‌گیری خواهید کرد یا نه، افزود:‌ اگر بتوانم وارد شورا شوم، تقسیم کار می‌کنم تا بتوانم فعالیت‌های خود را نیز انجام دهم.

وی در خصوص اینکه در کدامیک از لیست‌های انتخاباتی قرار می‌گیرید، اظهار داشت: اجازه دهید فعلا در این باره صحبت نکنیم. من به این نتیجه رسیده‌ام که در انتخابات ثبت‌نام کنم، چرا که سوریان خود را سرباز انقلاب و مردم می‌دانند و می‌خواهد به مردم انتخاب کند.

سوریان اضافه کرد:‌امیدواریم بتوانم تجربیات خود را در شورای شهر دنبال کنم. بنده به عنوان یک جوان در انتخابات ثبت‌نام کردم و امیدوارم در صورت پیروزی بتوانم وظایف خود را به خوبی انجام دهم.
زندگانی در جمع خبرنگاران اعلام کرد
تشکیل ائتلاف " امید ایران" برای انتخابات شوراها
امید زندگانی با ثبت نام خود برای انتخابات شورای شهر تهران از تشکیل ائتلاف هنرمندان با عنوان "امید ایران" خبر داد.
امید زندگانی و دانیال عبادی از بازیگران سینما و تلوزیون با حضور در فرمانداری تهران برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کردند.

امید زندگانی در حاشیه این مراسم از تشکیل ائتلاف هنرمندان تحت عنوان ائتلاف "امید ایران" خبر داد و گفت: در این ائتلاف بنده و دانیال عبادی و چهره‌های دیگر حضور دارند ضمن آنکه برادرم در این ائتلاف حضور ندارد.

امروز همچنین احمد مسجد جامعی عضو فعلی شورای شهر تهران و مرتضی حاجی وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات در انتخابات شوراها ثبت نام کردند.

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر سابق کار نیز با حضور در فرمانداری کاندیداتوری خود را اعلام کرد.

وزیر سابق راه و وکیل خانواده هاشمی در انتخابات شوراها ثبت‌نام کردند
حمید بهبهانی وزیر سابق راه و ترابری و سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی در چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کردند.
حمید بهبهانی وزیر سابق راه و ترابری صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران کاندیداتوری خود را برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی نیز داوطلب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران شد.

وی با بیان اینکه برای ثبت‌نام با هیچ‌کس هماهنگی نکرده‌ام، افزود: با هیچ گروه و شخصی حتی محسن هاشمی جلسه‌ای نداشتم و امیدورام بتوانم تجربه خود را که در شورای اول شهر تهران به دست آورده‌ام، در شورای شهر چهارم ادامه دهم.
با حضور در فرمانداری تهران؛
همسر شهید بابایی در انتخابات شوراها ثبت‌نام کرد
همسر شهید بابایی با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات شوراها ثبت‌نام کرد.
 صدیقه حکمت همسر شهید بابایی ظهر امروز با حضور در فرمانداری تهران کاندیداتوری خود را برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.

وی با بیان اینکه سابقه دو دوره عضویت در شورای شهر قزوین را دارد، به خبرنگاران گفت: من به دلیل اینکه این دوره ساکن تهران شدم، نمی‌توانم در انتخابات شورای شهر قزوین شرکت کنم. بر این اساس تصمیم گرفتم در انتخابات شورای تهران داوطلب شوم.

حکمت با بیان اینکه فعلا مستقل آمده‌ام، درباره ائتلاف خانواده شهدا در انتخابات شورای شهر تهران گفت:‌ من از این ائتلاف اطلاعی ندارم.

همسر شهید بابایی تاکید کرد: برای من فقط رهبری مهم است، چرا که تابع رهبری هستم.

همچنین فرزندان شهیدان کشوری و تندگویان نیز با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کردند.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

373امروزmod_vvisit_counter
1145دیروزmod_vvisit_counter
9395این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
49576این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19419695کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 3 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.89.60
Mozilla 5.0, 
امروز: 29 اردیبهشت 1403