Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 29 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
پروین احمدی نژاد, علی آبادی, غفوری فرد و پرویز سروری و... در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کردند/ حاشیه های آخرین روز ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراها. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 01 اردیبهشت 1392 ساعت 16:05 بازدیدها:2074 مرتبه

پروین احمدی‌نژاد در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد. 

پروین احمدی‌نژاد دقایقی پیش با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام کرد.

 پروین احمدی‌نژاد عضو فعلی شورای شهر تهران و خواهر رئیس جمهور عصر امروز با حضور در فرمانداری تهران کاندیداتوری خود را در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.

پیش از این مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران اعلام کرده بود: ما از پروین احمدی‌نژاد خواسته‌ایم داوطلب این دوره از انتخابات شود.

انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم 24 خردادماه و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.


دقایقی پیش ...
پرویز سروری در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

 رئیس تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت دقایقی پیش با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام کرد.

 پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و رئیس تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت دقایقی پیش  برای ثبت نام در چهارمین دوره از انتخابات  شوراهای شهر و روستا با حضور در فرمانداری تهران کاندیداتوری خود را برای این دوره از این انتخابات اعلام کرد.

امروزبسیاری از چهره‌های سیاسی و نیز اکثر اعضای فعلی شورای شهر تهران با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات شورای شهر ثبت نام کردند.


غفوری فرد پس از ثبت‌نام در انتخابات شوراها:
جبهه صدای ملت در انتخابات شوراها لیست مستقل ارائه نمی‌دهد

عضو جبهه صدای ملت بر وحدت اصولگرایان در انتخابات شوراها تاکید کرد و گفت: جبهه متبوعش در این دوره از انتخابات شوراها لیست مستقل ارائه نخواهد داد.

حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و علی‌محمد غریبانی عضو شورای هماهنگی نیروهای انقلاب عصر امروز با حضور در فرمانداری تهران کاندیداتوری خود را برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام کردند.

حسن غفوری‌فرد در حاشیه مراسم ثبت نام خود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حزب موتلفه و جبهه پیروان خط امام و رهبری از من خواستند که در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنم، گفت: وحدت اصولگرایان در این انتخابات مهم است. اصولگرایان باید با لیست واحد وارد انتخابات شوند و اگر من در لیست واحد قرار نگیرم، برای ماندن اصراری نمی‌کنم.

عضو جبهه صدای ملت درباره اینکه آیا این جبهه برای انتخابات شوراها لیست مستقل ارائه خواهد داد یا نه، افزود: صدای ملت برای انتخابات شوراها لیستی ارائه نخواهد داد، اما برای ریاست جمهوری در حال بحث و بررسی هستیم.

وی همچنین در خصوص ائتلاف پنجگانه جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: این جبهه بر وحدت اصولگرایان در انتخابات تاکید دارد. از این رو از بین این 5 نفر یک نفر به عنوان نامزد وارد عرصه انتخابات خواهد شد و جبهه پیرون از آن حمایت خواهد کرد.

 

علی‌آبادی در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد

محمد علی‌آبادی با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

 محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک عصر امروز با حضور در فرمانداری تهران کاندیداتوری خود را در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.

وی در حاشیه ثبت‌نام خود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از کمیته ملی المپیک استعفا نداده‌ام، گفت: استعفای من لزومی نداشت. اما از مشاورت رئیس‌جمهور استعفا دادم.

علی‌آبادی شهر تهران را ام‌القرای کشورهای اسلامی دانست و با بیان اینکه نیاز است این شهر به شکل زیبا ساخته شود، خاطرنشان کرد: 10 الی 12 درصد مردم ایران در این شهر زندگی می‌کنند و نیاز است به بهترین شکل ساخته شود. این شهر نیازمند کارهای فنی و اجرایی است.


حاشیه‌های  آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها
روز شلــوغ متقاضیان ورود به بهــشـت

: هفتمین و آخرین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر تهران با حاشیه های جالبی همراه بود.

 هفتمین و آخرین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر تهران با حاشیه های جالبی همراه بود که برخی از آنها را با هم از نظر می‌گذرانیم:

* فرهناز قند فروش مشاور وزیر کشور در دوره وزارت مصطفی پورمحمدی که صبح امروز برای ثبت نام در انتخابات شوراها وارد فرمانداری شد، در خصوص اینکه آیا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با تیم انتخاباتی پورمحمدی همکاری دارید، گفت: نه! چون آقای پورمحمدی در این انتخابات رای نمی آوررد و از وی شایسته تر وجود دارد.

* یکی از داوطلبان انتخابات شوراها که از صبح زود و زمانی که درب های فرمانداری هنوز بسته بود برای ثبت نام مراجع کرده بود، خودکار همراهش نبود و موقعی که فرم ثبت نام را تحویل گرفت با ناراحتی و اضطراب از خبرنگاران خواست که به او خودکار بدهند تا بتواند فرم ثبت نام خود را پرکند.

* محمد محمدی دروازه بان تیم راه آهن هم صبح امروز وارد فرمانداری شد، اما نه برای ثبت نام بلکه پدر همسرش را همراهی می کرد و وقتی با پرسش خبرنگاران در خصوص تعدد چهره های ورزشی برای ورود به خیابان بهشت روبه رو شد، گفت: ما همیشه انتقاد می کنیم که سیاسیون وارد ورزش شده اند، اما خودمان هم بدمان نمی آید. البته ورود یک چهره ورزشی به شورا خوب است، اما نه به این اندازه.

* علی ذبیحی رئیس اسبق سازمان تامین اجتماعی پس از ثبت نام در انتخابات، حضور نیروهای مستقل را بی معنی دانست و درباره تمایل خود برای پیوستن به ائتلاف ها فقط به این مطلب بسنده کرد که در قالب خودم(علی ذبیحی) در انتخابات شرکت می کنم.اصلا همین طوری آمدم.

* امروز روز پرازدحام خیابان میرعماد بود. به طوری که حدود ساعت 11:30 دیگر جایی برای نشستن در محوطه فرمانداری نبود و بعضی از داوطلبان یا ایستاده فرم های خود را پرمی کردند یا منتظر بودند تا یکی از صندلی ها خالی شود تا بتوانند سرفرصت مراحل ثبت نام را انجام دهند.

* اسکندری وزیر سابق کشاورزی در دولت نهم برخلاف حمید بهبهانی پس از گرفتن مدارک ثبت نام در صف داوطلبان قرار گرفت.

* حمید بهبهانی در بدو ورود به فرمانداری تهران به یکی از طبقات فرمانداری رفت و حاضر نشد به سوال خبرنگاران پاسخ

بدهد.

* حضور خبرنگاران در محوطه فرمانداری باعث شد تا تعدادی از داوطلبان از آنها در خصوص عملکرد شوراهای تیم فعلی شورای شهر تهران و حضور چهره های سیاسی که در این مدت ثبت نام کرده اند سوال کنند.

* اسماعیل آذر شاعر، یوسف نژاد نماینده سابق مجلس، مرتضی حاجی وزیر آموزش وپرورش در دولت اصلاحات ، امید زندگانی بازیگر و مجری سیما ، محمد سلوکی مجری تلویزیون و مجید رفعی، فعال رسانه ای و مدیر عامل سابق روزنامه تهران امروز، علی صالح آبادی فعال رسانه ای اصلاح طلب و نیز محمدعلی آبادی از چهره های سیاسی فرهنگی محسوب می شوند که امروز رسما داوطلب انتخابات شورای شهر تهران شدند.

* امید زندگانی پس از ثبت نام خود از تشکیل ائتلاف هنرمندان خبر داد و گفت: اعضای این ائتلاف 13 نفر هستند که البته برادر من عضو ائتلاف نیست.

* احمد مسجد جامعی هم پس از ثبت نام با روی خوش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و از آنها می خواست زیاد سوالات سیاسی نپرسند و سوالات اجتماعی مطرح کنند.همچنین این عضو فعلی شورای شهر تهران به دفاع از حضور چهره های فرهنگی و هنری در شورای شهر تهران پرداخت.

* فرزندان شهدای دفاع مقدس هم در روز آخر ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها فضا را مغتنم شمردند و نامزد انتخابات شدند.علی کشوری فرزند شهید کشوری و محمد علی تندگویان فرزند شهید تندگویان به همراه همسر شهید عباس بابایی امروز ثبت نام کردند.

* علی کشوری فرزند شهید کشوری در حاشیه ثبت نام خود از تشکیل ائتلاف فرزندان شهدا در انتخابات شوراها خبرداد و خانم‌ها بروجردی، رودکی، آقای نامجو و محمد علی تندگویان را از اعضای این ائتلاف دانست که تصمیم گرفته اند در این دوره از انتخابات ثبت نام کنند.

* علی‌رام نورایی بازیگر فیلم قلاده‌های طلا نیز جزو ثبت‌نام کنندگان بود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

431امروزmod_vvisit_counter
1145دیروزmod_vvisit_counter
9453این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
49634این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19419753کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 9 مهمان حاضر
IP شما: 3.16.30.145
Mozilla 5.0, 
امروز: 29 اردیبهشت 1403