Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
معاون بازرسی نظارت بر انتخابات شوراها: شوراها زمینه مناسبی برای ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 06 اردیبهشت 1392 ساعت 16:15 بازدیدها:2259 مرتبه

آرامی در همایش "نظارت بر انتخابات شوراها": 
شوراها زمینه مناسبی برای ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان است .
خبرگزاری تسنیم: معاون بازرسی نظارت بر انتخابات شوراها ی شهر و روستا گفت: شوراهای شهر و روستا زمینه مناسبی برای ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان استنسخه قابل چاپ به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، منصور آرامی معاون بازرسی نظارت بر انتخابات شوراها در همایش هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در سخنانی گفت: هرگونه نظارت در انتخابات‌ها برای این است که شئون و سازوکارهای لازم برای برقراری مردم سالاری دینی در کشور از طریق انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم فراهم شود.

 

وی ادامه داد: شوراهای شهر و روستا می‌تواند زمینه‌ مناسبی برای ارتباط خوب مردم و مسئولان در تمامی سطوح فراهم کند.

معاون بازرسی نظارت بر انتخابات شوراها در ادامه افزود: تشکیل معاونت بازرسی در هیئت نظارت بر انتخابات شوراها به منظور بازرسی و رسیدگی به شکایات است که این موضوع وظیفه قانونی این معاونت است .

آرامی تصریح کرد: ما در معاونت بازرسی هیئتی متشکل از 5 نماینده مجلس تشکیل داده ایم که بتوانند کار نظارت و بازرسی را انجام دهند که این هیئت عبارتست از: آقایان قره سید نماینده تبریز، علی نعمت چهاردولی نماینده ملایر،‌ خسروی نماینده سمنان ، اسدالله عارفی نماینده جیرفت و حسینی نماینده قائمشهر که این افراد به عنوان معین تعدادی از استان‌ها معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: ما در هر استان مسئول بازرسی استانی قرار داده‌ایم. 2600 بازرس ویژه نیز در استان‌ها در نظر گرفته‌ایم که تا اواسط هفته آینده این بازرسان مشخص می‌شوند که جلسه منطقه ای نیز با آنها خواهیم داشت.

معاون بازرسی نظارت بر انتخابات شوراها در ادامه اظهار داشت: مسئولین بازرسی در کار اجرا دخالتی نمی‌کنند، اما ممکن است که برحسب ضرورت و بر اساس دستوری که ازسوی هیئت مرکزی به آنها داده می‌شود، در همه جا  و همه مراحل انتخابات حضور داشته باشند که از همه هیئت‌های نظارت می‌خواهم با بازرسان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

آرامی ادامه داد : ارتباط و همکاری بین همه بخش ‌ها در هیئت نظارت باید انجام شود که این کار در برگزاری صحیح انتخابات نقشی اساسی ایفا می‌کند. متناسب با صندوق‌های رای بازرس در نظر گرفته شده است و برای ما بازرسی استان اهمیت دارد و تعداد آنها در شهرستان‌ها اهمیتی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: کار ما در هیئت نظارت بر مدار سرعت و دقت استوار است و با توجه به اینکه زمان برای برگزاری انتخابات محدود است، از همه افراد چه بازرس و چه ناظر می‌خواهم تا دقت و سرعت لازم را در روند برگزاری انتخابات انجام دهند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

506امروزmod_vvisit_counter
931دیروزmod_vvisit_counter
506این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
37991این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19368036کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 10 مهمان حاضر
IP شما: 3.133.156.156
Mozilla 5.0, 
امروز: 09 اردیبهشت 1403