Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
عدم حضور فعال اصلاح طلبان در انتخابات ایست قلبی برای جریان اصلاحات است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 06 اردیبهشت 1392 ساعت 19:14 بازدیدها:2389 مرتبه

زارع‌فومني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
عدم حضور فعال اصلاح‌طلبان در انتخابات "ايست قلبي" براي جريان اصلاحات است .
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت نکنند، ایست قلبی برای جریان اصلاح‌طلبی به وجود خواهد آمد و نام آنها برای همیشه از صحنه سیاسی کشور خارج خواهد شد و این امر خطر بزرگی است که اصلاحات را تهدید می‌کند.
حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: جبهه مردمی اصلاحات با بررسی کاندیداهای مورد نظر به نتایج خوبی رسیده است که به زودی آنرا اعلام خواهیم کرد.
 
وی تصریح کرد: ما تا اکنون منتظر بودیم آقایان هاشمی و خاتمی مواضع خود را اعلام کنند که تا به امروز هیچ موضعی از سوی آنها گرفته نشده است و این امر باعث سرگردانی برخی از گروه‌های اصلاح‌طلبی شده است.  


 
فومنی با اشاره به اینکه برخی افراد برای حضور در این عرصه شرط‌‌گذاری‌ می‌کنند، اظهار داشت: شرط گذاشتن برای ورود به عرصه انتخاباتی بزرگترین جفا به انقلاب و خط امام(ره) است.
 
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات ادامه داد: هر کسی که دوستدار انقلاب و نظام است و توان اداره کشور را در خود می‌بیند، باید در این عرصه وارد شود بدون اینکه شرطی داشته باشد.  
 
وی افزود: به اعتقاد ما شرط گذاشتن برای ورود به انتخابات هم به ضرر خود افراد و هم به ضرر جریان اصلاح‌طلبی است و بهترین فرصتی که برای برگشتن اصلاح‌طلبان به آغوش نظام وجود دارد، از دست خواهد رفت.  
 
فومنی همچنين گفت: تصمیمات چند گروه از اصلاح‌طلبان مورد قبول ما نیست چرا كه مي‌خواهند به دنبال افراطي‌گری و تندروی‌های خود باشند و ما جلوی آنها می‌ایستیم.
 
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات ادامه داد: کاندیدایی باید وارد صحنه شود که بتواند جریان اصلاح‌طلبی را به ساحل آرامش رسانده و به آینده کشور کمک کند.  
 
فومنی تصریح کرد: اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت نکنند، ایست قلبی برای جریان اصلاح‌طلبی به وجود خواهد آمد و نام آنها برای همیشه از صحنه سیاسی کشور خارج خواهد شد و این امر خطر بزرگی است که اصلاحات را تهدید می‌کند.  

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با بيان اينكه این جبهه مستقل از همه گروه‌ها وارد انتخابات خواهد شد، تاکید کرد:‌ افراد اصلاح‌طلب باید برای "بردن" وارد بازی انتخابات شوند نه برای "باختن" البته اگر هم ببازیم اشکالی ندارد، این حضور نوعی تمرین دموکراسی است.  
 
فومنی ادامه داد:‌ نظام جمهوری اسلامی ایران برای هیچکس فرش قرمز پهن نکرده است که عده‌ای ورود خود را منوط به شرط و شروط کرده‌اند.
 
وی درباره فعالیت‌های جبهه مردمی اصلاحات گفت: ما برنامه‌های کاندیداهای مورد نظر خود را بررسی و رصد و شعار انتخاباتی خود را هم مشخص کردیم که در روزهای آتی آنها را اعلام خواهیم کرد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

477امروزmod_vvisit_counter
931دیروزmod_vvisit_counter
477این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
37962این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19368007کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 6 مهمان حاضر
IP شما: 3.139.90.131
Mozilla 5.0, 
امروز: 09 اردیبهشت 1403