Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
نشست سیاسی - انتخاباتی دفتر تحکیم وحدت 19 و 20 اردیبهشت برگزار می شود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 06 اردیبهشت 1392 ساعت 21:08 بازدیدها:2804 مرتبه

اسلامی در نشست خبری: 
نشست سراسری سیاسی - انتخاباتی دفتر تحکیم وحدت ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود .
خبرگزاری تسنیم: دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت از برگزاری نشست سراسری سیاسی - انتخاباتی این دفتر در ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت در دانشگاه امیرکبیر خبر داد.نسخه قابل چاپ به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمدعلی اسلامی دبیر دفتر تحکیم وحدت در نشست خبری که امروز در محل این دفتر برگزار شد، با اشاره به سال حماسه سیاسی -  حماسه اقتصادی و نقش مسئولان و دانشجویان در این زمینه، گفت: به نمایندگی از جمع دانشجویان از مسئولان انتظار داریم که بتوانند همانگونه که در بیانات خود مطرح می‌کنند که دنبال خدمت رسانی هستند، در این مسیر حرکت کرده و تا آخرین لحظه در این مسیر باقی بمانند.

وی ادامه داد: ولی دانشجویان مواردی را مشاهده می‌کنند که شائبه فعالیت‌های انتخاباتی را دارد و این مسئله موجبات اختلاف و نگاه منفی را نسبت به دولت ایجاد می‌کند، لذا دولت به شدت باید از این گونه کارها بپرهیزد و از هرگونه اقدامات در جهت حمایت از کاندیدای خاص جلوگیری کرده و به دنبال ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور در آستانه انتخابات باشند.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت افزود: از شورای نگهبان انتظار داریم معطوف به قوانین اهداف و وظایف خود را عملی کنند و در عین فراهم آوری جذب حداکثری با تمام کسانی که در رزومه شخصی خود سوابقی دال بر قانون‌گریزی، انحراف و فتنه گری دارند، برخورد کند.

اسلامی در ادامه با اشاره به الزامات رویکرد انتخاباتی صدا و سیما گفت: صدا وسیما می‌توانند با ایجاد فرصت برابر و عادلانه برای تمام کاندیداهای ریاست جمهوری، زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کند. اما صدا و سیما در فعالیت‌های اخیر خود افراد خاصی را بیشترمطرح کرده و حضور برخی نمایندگان گروه‌ها کمتر دیده می‌شود که این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: دفتر تحکیم وحدت در انتخابات ریاست جمهوری با نظر به تصمیم شورای عمومی، از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند و به تبیین گفتمانی خواهد پرداخت تا زمینه را برای انتخاب آگاهانه دانشجویان فراهم کند.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت با اشاره به برگزاری نشست سراسری " سیاسی - انتخاباتی " این دفتر گفت: دفتر تحکیم وحدت قصد دارد نشست سراسری سیاسی و انتخاباتی خود را در روزهای 19 و 20 اردیبهشت برگزار کند و از اکثر کاندیداهای مطرح و نمایندگان احزاب دعوت خواهد شد تا در جمع دانشجویان و انجمن‌های اسلامی حضور یابند. ضمن اینکه اسامی مهمانان یک هفته قبل از برگزاری نشست مشخص خواهد شد.

اسلامی ادامه داد: فضاهای عمومی دانشگاه‌ها نسبت به فضای پویا و سیاسی که باید باشد فاصله زیادی دارد. باید کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها ایجاد شود، اما در برخی از دانشگاه‌ها مدیریت سلیقه‌ای وجود دارد و مدیرانی هستند که با حدود و ثغور کلی نظام آشنا نیستند و با تنگ نظری زمینه را برای ایجاد نارضایتی دانشجویان فراهم می‌کنند که این می‌تواند روحیه مشارکت سیاسی در دانشجویان را تضعیف کند.

اسلامی یاد آور شد: عدم حمایت از تشکیلات دانشجویی و برخورد تبعیض آمیز نکته دیگری است که با برطرف شدن آن می‌توانیم شاهد پویا شدن فضاهای دانشگا‌ه ها باشیم.

وی گفت: از کاندیداهای ریاست جمهوری انتظار می‌رود ضمن نقد عملکرد دولت‌های گذشته در برنامه‌های ایجابی خود برای برون رفت از آن و تحقق وضع مطلوب، به ارائه برنامه بپردازند چرا که ما به دو برنامه کوتاه مدت برای به ثبات رساندن اقتصاد در عرصه‌های مختلف و دراز مدت نیاز داریم.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید تیم و کابینه خود را به مردم معرفی کنند، افزود: تعدد کاندیداها و ائتلاف‌ها در این دوره مناسب است. اما زمانی که زمان ثبت نام به صورت رسمی آغاز شد، باید همه جبهه‌ها و ائتلاف‌ها به یک گزینه برسند. چرا که این شائبه به وجود می‌آید که وقتی در یک ائتلاف نمی‌توانند با هم کنار بیایند، چگونه می‌خواهند به یک نفر برسند؟

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در پایان سخنان خود گفت: به نمایندگی از دفتر تحکیم وحدت از تمام مردم درخواست می‌کنیم که همانند انتخابات گذشته در این انتخابات نیز حضور پررنگی داشته باشند.

** زود برگزار شدن امتحانات در دانشگاه‌ها خیانت به فضای سیاسی کشور است **

مصطفی صادقی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در سخنانی در ادامه این نشست گفت: لازم است که همانگونه که در رسانه ها به حماسه سیاسی پرداخته می‌شود، به حماسه اقتصادی نیز پرداخته شود؛ مسئولان داخلی احساس می‌کنند که نیاز نیست تدابیر خاصی اتخاذ کنند تا فشار بر مردم کمتر شود، ولی باید با الگوی صحیح از اهداف و آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

وی ادامه داد: مظهر ظهور و بروز حماسه سیاسی ، انتخابات است و این انتخابات فقط در بعد ریاست جمهوری نیست، بلکه انتخابات شوراها را نیز در پیش داریم. لذا لازم است به این مورد نیز توجه شود. ضمن اینکه لزومی ندارد حماسه سیاسی فقط تا انتخابات باشد، بلکه باید مدام و مستمر در طول‌ سالهای آینده ادامه یابد و نباید شور و نشاط و پویایی سیاسی بخوابد و احزاب به رکود نسبی خود بازگردند .

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به وظایف شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان باید با دقت نظر بالا موضوع احراز و عدم احراز صلاحیت کاندیداها را بررسی کرده و باعث حذف گروه‌های سیاسی نشود. البته کاندیداهایی وجود داشتند که دارای لغزش‌هایی بودند، ولی آنها پایبند به نظام هستند و لازم است اگر اشتباهاتی در جریان‌های سیاسی رخ داده، با عطوفت نظام روبرو شوند. نهایتا مرجع تصمیم گیرنده در این مورد شورای نگهبان است.

صادقی با اشاره به لزوم بی طرفانه بودن اعضای شورای نگهبان تاکید کرد: در انتخابات چهار سال گذشته اعضای شورای نگهبان حمایت‌هایی را از برخی افراد داشتند که این اقدام به فتنه دامن زد، لذا از اعضای شورا خواهش می‌کنیم که از موضع بیطرفانه به بحث جایگاه عظیم خود نگاه کنند.

وی با بیان اینکه زود برگزار شدن  امتحانات در برخی دانشگا‌ه‌ها به ویژه دانشگاه‌های مادر خیانت آشکار به فضای سیاسی است، گفت: زود برگزار شدن امتحانات پویایی سیاسی را از دانشگاه ها می گیرد و شاهد افت تحصیلی خواهیم بود. لذا از مسئولان تقاضا می‌کنیم که در این مورد تجدید نظر کنند و اگر به فکر پویایی سیاسی دانشگاه‌ها نیستند، به فکر افت تحصیلی و افت رتبه دانشگاهی باشند و تصمیم درست را بگیرند.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت خاطرنشان کرد: تبعیض بین برخی تشکل‌های سیاسی از سمت مسئولان باعث اختلاف بین دانشجویان می‌شود. ضمن اینکه ما معتقد هستیم دفتر تحکیم وحدت صرفاً‌ برای اعضا نیست و باید برای تمام نیروهای مسلمان پایبند به نظام باشد و فعالان دانشجویی با یکدیگر وحدت داشته باشند.

**‌دلسرد کردن مردم خیانت به جمهوری اسلامی است

رضا قبادی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت  ورئیس کمیته انتخابات دفتر تحکیم وحدت در ادامه این نشست با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری اظهار داشت: هر عملکردی که باعث دلسرد شدن مردم در انتخابات شود، خیانت به جمهوری اسلامی است. ضمن اینکه کاندیداها باید به صورت روشن و شفاف مطرح کنند که هزینه‌های انتخاباتی خود را از کجا تامین می‌کنند. چرا که جریان‌های دانشجویی آنها را به خوبی رصد می‌کنند.

وی گفت: برخی افرادی که زمزمه کاندیداتوری دارند، اقدام به سیاه‌نمایی و ترسیم فضای ناامید کننده از کشور می‌کنند که این خلاف آرمان‌های اسلامی است و نباید این روند را ادامه دهند. همچنین انتخاب رئیس جمهور باید حرکت رو به جلو باشد و نباید درجا زدن و بازگشت به عقب باشد.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت گفت: عده ای قصد دارند کشور را به فضای گذشته باز گردانند، ولی در مسئله عدالت ما پیشرفت‌هایی داشته ایم و انتخابات آینده باید موید و ادامه دهنده مسیر پیشرفت کشور باشد؛ نقد باید سازنده باشد و هدف از نقد مشخص باشد.چرا که نقدهایی که از دولت‌های گذشته صورت گرفته است، نقد اشخاص بوده است.

قبادی ادامه داد: این انتخابات اولین انتخابات ریاست جمهوری پس ازشکل گیری بیداری اسلامی است، ضمن اینکه امیدواریم پیشرفت‌های دولت‌های گذشته در دولت آینده ادامه یابد.

وی با انتقاد از صدا وسیما تاکید کرد: صدا و سیمابه کاندیداتوری برخی افراد که گمانه‌ای درمورد کاندید شدن آنها وجود دارد، می‌پردازد که این درست نیست و موضع صدا و سیما را خدشه دار می‌کند؛ صدا و سیما در برخی از برنامه‌های خود از جمله اخبار 30: 20 به برخی جریانات با نیش و کنایه می‌پردازد و باعث فاصله گرفتن از عدالت می‌شود.

قبادی خاطر نشان کرد: اقدام محافظه کارانه وزارت علوم در کوتاه کردن ترم آموزشی جاری اقدام نامیمونی بود و این اتفاق در فضایی رخ می‌دهد که فضای دانشگاه‌ها به سمت عقلانیت پیش می‌رود.

وی در خصوص برخورد سلیقه ای با تشکل‌های دانشجویی گفت: برخی دانشجویان درخواست ایجاد تشکل می‌دهند، اما مسئولان در هیچ دانشگاهی به آنها جواب قانونی نمی‌دهند و قانون برای مسئولان دانشگاهی فصل الخطاب نیست.

قبادی در پایان گفت: به دفتر تحکیم وحدت طوری نگاه می‌شود که در جمهوری اسلامی ضد انقلاب است، اما این دفتر انقلابی ،‌درون انقلاب و در چهارچوب جمهوری اسلامی است، ولی متاسفانه برخورد مسئولان به گونه دیگری است.

در پایان نشست حجت علمداری عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت گفت: دفتر تحکیم وحدت تصمیم گرفت از هیچ کاندیدایی در این دوره حمایت نکند و اگر نقدی انجام می‌شود، باید گفت که این دفتر دغدغه حمایت از کسی را ندارد.

وی ادامه داد: دفتر تحکیم وحدت از مردم می‌خواهد که مشارکت  حداکثری  داشته باشند و این امر را به منزله وظیفه شرعی و اجتماعی خود بدانند .

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت افزود: افرادی که صلاحیت فعالیت سیاسی در شورای شهر را ندارند، وارد می‌شوند و صرف مورد شناخت مردم هستند اعم از بازیگران و بازیکنان ورزشی نباید ملاک انتخاب در عرصه انتخابات باشند .

علمداری خاطر نشان کرد: کاندیداها برنامه های خود را در خصوص اسلامی سازی در حوزه اقتصاد و چگونگی پیاده سازی فرهنگ اسلامی بگویند .ضمن اینکه پیشنهاد می‌دهم دوره تبلیغات افزایش یابد چرا که اگر دوره تبلیغات کوتاه باشد، فشار و احساسات بیشتر می‌شود.

 

نظرات  

 
+1 #1 حسینی 06 اردیبهشت 1392 ساعت 22:35
سلام ما هفت تن از کاندیداهای یکی از شهر های استان بوشهر قصد تبلیغ در سایت شما داریم اما سئوال اینجاست که قبل از موعد مجازتبلیغات انجام تبلیغات موجب خدشه در صلاحیت ما نمیشود ؟ سایت فیلتر نمیشود که هم هزینه تبلیغ بیجا داده باشیم هم صلاحیت تائید شده امان مخدوش شود لطفا راهنمایی بفرمایید با کمال تشکر

پاسخ: با سلام به شما دوستان عزیز, سایت داوطلبین یک سایت تبلیغاتی بوده و در چارچوب مقررات و قوانین کشور اداره میشود و تولید خبر مستقل ندارد همه اخبار و اطلاعات خود را مطلقااز سایت های معتبر داخلی جمع آوری کرده و منتشر میکند. وبه غیر از این که فعلا به صورت محدود فقط در حد انتشار یک عکس و مشخصات کار خاص تبلیغاتی انجام نمی دهد لذا هیچ مشکلی پیش نمیاد . یک سایت زمانی فیلتر میشود که اخبار کذب پخش کند یا کار غیر اخلاقی انجام دهد ویا با شبکه های خارجی همکاری کندو... بدون دلیل که سایت را فیلتر نمیکنند. شما اگر خواستید با ما همکاری داشته باشید خیالتان راحت باشد. با احترام, مدیریت سایت.
نقل قول
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

644امروزmod_vvisit_counter
931دیروزmod_vvisit_counter
644این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
38129این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19368174کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 12 مهمان حاضر
IP شما: 3.133.160.156
Mozilla 5.0, 
امروز: 09 اردیبهشت 1403