Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
نخستین سمینار تخصصی ایران همراه با اولین جشنواره ملی شوراها 21 اردیبهشت در تهران مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 07 اردیبهشت 1392 ساعت 20:45 بازدیدها:2569 مرتبه

دبیر سمینار تخصصی توسعه ایران خبر داد :
فرمانداران، شهرداران و شوراهای برتر سراسر کشور تندیس بلورین و لوح یادبود دریافت می کنند.

مرتضی کاظمیان در گفتگویی با خبرنگار واحد خبر سمینار با اعلام این خبر افزود : نخستین سمینار دوسالانه توسعه ایران با همکاری سازمان های مدیریتی کشور و دانشگاه های سراسر کشور با محوریت مدیریت شهرسازی ، مدیریت بحران ، مدیریت شهر و الکترونیک و توسعه شهری اردیبهشت ماه سالجاری در تهران برگزار می گردد.
وی با اشاره به مشکلات پیش روی ایران به خصوص در بخش مدیریت بحران تصریح کرد : سرزمین ایران تماماً روی کمربند زلزله قراردارد و حوادث طبیعی اخیر به خوبی اثبات کرد که به هیچ وجه نمی توان منطقه ای از ایران را حتی اگر در مناطق کم ارتفاع جلگه ای یا کویری باشند از این کمربند استثنا کرد . بنابراین زنگ خطر و هوشیاری بیشتر به گوش می خورد تا نیاز به طرح علمی – کاربردی مباحث مدیریت بحران و مدیریت شهری احساس شود .


کاظمیان ادامه داد : سمینار تخصصی توسعه ایران برای اولین بار با تجمیع بی سابقه ی اساتید و دانشمندان فنون مدیریت از سراسر دانشگاه ها و مراکز علمی ایران ، مجموعه علمی عظیمی را شامل جدیدترین نکات و راهکارهای مدیریت بحران ، مدیریت شهری و مدیریت شهر الکترونیک جهت استفاده ی کاربردی و آسان مدیران تهیه کرده که به شرکت کنندگان در سمینار ارائه خواهد داد .
دبیر سمینار همچنین با اشاره به بخش ارزیابی و داوری سمینار تصریح کرد : در آئین اختتامیه سمینار که با حضور وزرای محترم دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود ، جهت تقدیر از مدیران شهری کشور پس از اعطای گواهینامه های معتبر سمینار به شرکت کنندگان ، از فرمانداران ، شهرداران و شوراهای برتر کشور که سهم کلیدی و بسزایی در فرآیندهای مدیریتی شهرهای ایران دارند ، تجلیل بعمل آمده و به شرکت کنندگان تندیس بلورین و لوح یادبود اعطا خواهد گردید .
مرتضی کاظمیان، در پایان از یکایک علاقه مندان و به ویژه مدیران شهری و استانی کشور دعوت کرد تا در این سمینار حضور به هم رسانند .
شایان ذکر است ، نخستین سمینار توسعه ایران همراه با اولین جشنواره ملی شوراها و شهرداری های سراسر کشور  ، 21 اردیبهشت ماه سال جاری طی 2 روز در تهران برگزار خواهد شد .

علاقمندان براي کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانیwww.TSDi.ir  مراجعه کرده و از طریق پست الکترونیک به نشانی آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید و یا با شماره94 - 33699093-021 و دورنگار  89786486- 021 با دبیرخانه این جشنواره ارتباط برقرار كنند.
روابط عمومی سمینار توسعه ایران - واحد خبری

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1962امروزmod_vvisit_counter
2793دیروزmod_vvisit_counter
4755این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
44936این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19415055کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 5 مهمان حاضر
IP شما: 3.144.161.92
Mozilla 5.0, 
امروز: 24 اردیبهشت 1403