Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
شایق : خلق حماسه مستلزم حرکتی جهادگونه و پر شور است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 09 اردیبهشت 1392 ساعت 11:56 بازدیدها:2569 مرتبه

شایق در گفت‌وگو با فارس:
خلق حماسه مستلزم حرکتی جهادگونه و پرشور است
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: ویژگی های عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری، ملاک تصمیم‌گیری مردم در انتخاب رئیس جمهور آینده خواهد بود.
 
عشرت شایق عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، داشتن رئیس‌جمهوری شجاع، صاحب برنامه، حکمت، تدبیر، معتقد به اقتصاد مقاومتی را شایسته ملت بزرگ و مقاوم ایران دانست و اظهارداشت: دارا بودن این خصوصیات در کنار تهذیب اخلاقی و روحیه انقلابی و دینی، مهمترین شاخص‌های انتخاب اصلح از میان کاندیداهای ریاست جمهوری است.

وی بر همین اساس داشتن اهداف و شعارهای منطبق با واقعیت و دوری جستن از حاشیه‌سازی و تشویش‌آفرینی را از دیگر خصوصیات رئیس جمهور مطلوب اعلام کرد و گفت: یکی از وظایف مهم و اساسی رئیس جمهور حفظ آرامش جامعه و تامین امنیت آن است و غفلت از این مسئله، نقطه آغاز انحراف و افول خواهد بود.

 

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نامگذاری امسال و بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران سراسر کشور در خصوص حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: خلق حماسه مستلزم حرکتی جهادگونه و پرشور است و شناخت ضعف‌ها و خلأها و برنامه‌ریزی صحیح و همه جانبه می‌تواند زمینه لازم برای چنین حرکتی را در جامعه فراهم سازند.

این کارشناس مسائل سیاسی، ادامه داد: خلق حماسه و حرکت جهشی بزرگ در عرصه های اقتصادی و سیاسی کشور تضمین کننده تداوم انقلاب اسلامی و تامین کننده نیاز مردم است؛ برآورده ساختن انتظارات به حق مردم در حوز‌ه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اصلی‌ترین وظیفه مسئولان است و کسانی که می‌خواهند این مسئولیت خطیر را برعهده گیرند باید توانایی خود و جایگاه مدیریت اجرایی کشور را مورد ارزیابی دقیق و منصفانه قرار دهند.

شایق انتخابات را عرصه ظهور قدرت ملی و فرصتی برای بازنگری در سیاست‌ها و برنامه‌های کلان کشور اعلام کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات و تقویت نقاط قوت و جبران ضعف‌ها و کاستی‌ها، موجب ارتقاء جایگاه کشورمان در رابطه با دیگر کشورها و سازمان‌های بین‌المللی خواهد شد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

3امروزmod_vvisit_counter
815دیروزmod_vvisit_counter
5642این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
45823این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19415942کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 8 مهمان حاضر
IP شما: 18.119.248.62
Mozilla 5.0, 
امروز: 26 اردیبهشت 1403