Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 25 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
طلا: کاندیداها دستاوردهای 34 ساله نظام را نادیده نگیرند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 09 اردیبهشت 1392 ساعت 12:04 بازدیدها:2532 مرتبه

طلا:کاندیداها دستاوردهای 34 ساله نظام را نادیده نگیرند.

 یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه کاندیداها باید از حرف‌های خلاف واقع بپرهیزند، گفت که نامزد‌های انتخاباتی نباید دستاوردهای 34 سال نظام را نادیده گیرند.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ، با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری درجمع کارگران اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب رهنمودهای کلی به همه مسوولان و مردم است ایشان همواره در مقاطع حساس و در زمان انتخابات‌ها نکته‌های مهم و حساسی را طبق وظیفه‌شان مطرح می‌کنند که رهنمودی به جامعه است.

وی ابراز امیدواری کرد که هشدارهای مقام معظم رهبری در این بیانات ناظر بر اعمال هیچکدام از کاندیداهای احتمالی نباشد و آنها از این رهنمودها بهره گیرند.

 

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه به تشریح اقدامات مناسب یک کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت و گفت: علاقمندان به حضور در عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری باید از اغواگری و بیان مطالبی که خدایی ناکرده خلاف واقع و تنها برای کسب رای باشد، پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه نامزد‌های انتخاباتی باید نظراتشان مبتنی بر داشتن فرمول و برنامه باشد، گفت: بیان صبحت‌هایی همچنین سامان دادن موضوع اقتصادی ظرف دو سال و یا کاهش تورم در مدت کوتاه، نباید تنها در حد شعار باشد و باید در کنار آن برنامه‌ و فرمولی ارایه شود. شعار زمانی برای مردم ملموس می‌شود که برنامه عملیاتی درکنار آن باشد.

نماینده مردم تهران همچنین با تاکید بر لزوم پرهیز کاندیداها از تخریب یکدیگر گفت: این که کاندیداها بخواهند با هدف کسب رای بیشتر یکدیگر را تخریب کنند رویه‌ای است که با آموزه‌های دینی تطابق ندارد.

طلا لزوم برخورد صادقانه با مردم را مولفه مهمی دانست و اظهار کرد: به نظر می‌رسد برخی کاندیداها با حضورشان تنها می‌خواهند نقش پاس گل را بازی کنند. یعنی با جای‌گیری مناسب به محض ورود حریف توپ را به او داده و به دروازه بزند، این پاس گل در شان داوطلبان و مردم نیست.

وی ادامه داد: البته شاید این رویه به دلیل نگرانی برخی از کاندیداها از موضوع تخریب است این در حالی است که اگر مسوولان و کاندیداها به طور صادقانه، دیدگاه‌ها و نظراتشان را به دور از هرگونه اقدام خلاف اخلاق مطرح کنند قطعا مردم نسبت به آنها با دید مثبتی نگاه می‌کنند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین با تاکید بر لزوم توجه به دستاوردهای 34سال انقلاب اسلامی گفت: بیانات و اعمال کاندیداها باید طوری باشد که دستاوردهای 34 سال نظام و خون 230 هزار شهید را به خاطر رقابت‌های انتخاباتی ضایع نکنند. چون حداکثر بعد از سه ماه دیگر دولتی مستقر می‌شود و آنگاه است که همگان باید در قبال حرف‌هایشان پاسخگو باشند.

طلا اضافه کرد: موضوع مهم دیگر دوری کاندیداها از سیاه‌نمایی است. بدانند که اگر برای یکدیگر سیاه‌نمایی کنند، برای آنها نیز سیاه‌نمایی صورت می‌گیرد. هرکس باید پاسخگوی اعمالش باشد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

661امروزmod_vvisit_counter
2031دیروزmod_vvisit_counter
5485این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
45666این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19415785کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 17 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.56.28
Mozilla 5.0, 
امروز: 25 اردیبهشت 1403