Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
دانشجو: دستورالعمل خاصی برای نشست های انتخاباتی در دانشگاه ها نداریم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 10 اردیبهشت 1392 ساعت 16:44 بازدیدها:2399 مرتبه

دانشجو در نشست خبری:
دستورالعمل خاصی برای نشست‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها نداریم.
وزیر علوم با بیان اینکه بر اساس آئین‌نامه دانشگاه، هرکسی می‌تواند برای برگزاری نشست درخواست بدهد، گفت: دستورالعمل خاصی برای نشست‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها وجود ندارد.
 
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کامران دانشجو وزیر علوم، صبح امروز در نشست خبری در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی گفت: دستورالعمل خاصی برای نشست‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بر اساس آئین‌نامه دانشگاه، هرکسی می‌تواند برای برگزاری نشست درخواست بدهد و مانعی برای برگزاری نشست برای افراد وجود ندارد.

دانشجو در ادامه بیان کرد: 255 نشست خبری برای کاندیداهای ریاست جمهوری در دانشگاه‌ها برگزار شده است.

دانشجو درباره جهت‌گیری‌های رؤسای دانشگاه‌ها نیز گفت:‌ رؤسای دانشگاه‌ها نباید از حزب خاصی جانبداری کنند و عقاید خود را به دانشجویان و دانشگاه انتقال دهند، حتی نباید رؤسای دانشگاهی حزب خود را علنی کنند، در غیر این صورت وزارت علوم به این افراد تذکر و اخطار می‌دهد.

*نگرانی دانشجویان از تعطیلی دانشگاه بی‌مورد است.

دانشجو گفت: بیشترین نگرانی دانشجویان در زمان کنکور، تعطیلی خوابگاه‌ها و دانشگاه‌هاست که این نگرانی بی‌مورد است.

وی درباره تبادل دانشجو با دانشگاه‌های کشورهای دیگر نیز اظهار داشت:‌ دانشگاه‌های کشور چین در بخش‌های فنی،‌ مهندسی، مکانیک و هوا و فضا به دقت بررسی شده است و این کشور در سطح خوبی از نظر علمی و دانشگاهی قرار دارد.

وی افزود: مشکلی که خانم‌ها داشتند بازرسی برخی به هنگام ورود به کشور چین بود که اقداماتی برای برطرف کردن این مشکل انجام دادیم.

وزیر علوم با اشاره به افرادی که در کشورهای دیگر درس می‌خوانند و یا تدریس می‌‌کنند، گفت: وزارت علوم در قبال تمام افرادی که در زمینه علمی در خارج از کشور فعالیت می‌کنند و به دلایلی دستگیر می‌شدند و به ایران بر می‌گردند، مسئولیت دارد.

وی در پایان تصریح کرد: این افراد اگر به مشکل برخورد کنند و درخواست کمک داشته باشند، باید وزارت علوم پی‌گیری کند و درخواست آنها درست است.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

15امروزmod_vvisit_counter
478دیروزmod_vvisit_counter
15این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
49696این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19419815کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 3 مهمان حاضر
IP شما: 3.17.173.211
Mozilla 5.0, 
امروز: 30 اردیبهشت 1403