Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
شورای شهر محل تصمیم های مدیریتی است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 10 اردیبهشت 1392 ساعت 21:14 بازدیدها:3003 مرتبه

مظفر در همایش معتمدین شهر تهران:
شورای شهر محل تصمیم های مدیریتی است.
سخنگوی ستاد نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اهمیت انتخابات آتی شورای شهر گفت: شورای شهر محل تصمیم‌های مدیریتی است و نیازی به تکنواندوکار، کشتی‌گیر و بازیگر ندارد.
 
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسین مظفر نماینده مردم تهران که در همایش مجمع معتمدین محلات شهر تهران سخن می‌گفت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با دو رکن جمهوریت و اسلامیت برآمده از خواست و اراده مردم است، اظهار داشت: مسئولیت نظام جمهوری اسلامی ایران در گرو حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی است و لذا حضور مردم در انتخابات آتی تأکید بر مقبولیت نظام است.

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دموکراسی و تئوکراسی را با هم دارد افزود: دموکراسی و تئوکراسی با هم  منافات ندارد و در حقیقت مردم‌سالاری دینی مدنظر مقام معظم رهبری، ترکیب حضور مردم و مسئولیت الهی است.

مظفر با بیان اینکه مشروعیت نظام سیاسی در اسلام از سوی خداست، تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای مقابله با ملت ایران به کار گرفته‌اند و اکنون نیز امیدوارند که حضور مردم در انتخابات آتی پررنگ نباشد اما مردم با هوشیاری و آگاهی در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت.

سخنگوی ائتلاف پیشرفت با تأکید بر اینکه رئیس جمهور آینده باید فردی با برنامه و توانمند باشد اظهار داشت: اینکه فردی اخلاق‌مدار، نمازخوان و مؤمن باشد برای ریاست جمهوری کافی نیست و افرادی که می‌خواهند در عرصه ریاست جمهوری حضور داشته باشند باید با برنامه و توانمند باشند.

مظفر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را به مثابه همراهی دین خدا توصیف کرد و افزود: در جمهوری اسلامی همه مسئولان به طور مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند.

وی در ادامه به انتخابات آتی شورای شهر اشاره کرد و گفت: شورای شهر محل تصمیم‌گیری است و ما در شورای شهر نیاز به کشتی‌گیر، تکواندوکار و بازیگر نیست البته این افراد محترم‌اند اما شورای شهر محل تصمیم‌گیری‌های مدیریتی است.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

15امروزmod_vvisit_counter
478دیروزmod_vvisit_counter
15این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
49696این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19419815کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 13 مهمان حاضر
IP شما: 3.147.54.242
Mozilla 5.0, 
امروز: 30 اردیبهشت 1403