Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
کاندیدای تائید صلاحیت شده باید از حداقل های اشاره شده در قانون اساسی برحوردار باشد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 11 اردیبهشت 1392 ساعت 12:34 بازدیدها:2586 مرتبه

نماینده کاشان در گفت‌وگو با فارس:
کاندیدای تأیید صلاحیت شده باید از حداقل‌های اشاره شده در قانون اساسی برخوردار باشد
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: کاندیدای تأیید صلاحیت شده باید از حداقل‌های اشاره شده در قانون اساسی برخوردار باشد.
 
عباسعلی منصوری نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به وظایف شورای نگهبان در ارتباط با انتخابات پیش رو اظهار داشت: شرح وظایف شورای نگهبان در قانون اساسی معین شده است و بدون شک می‌تواند به عنوان مجموعه‌ای که از علما، فقها و حقوقدانان تشکیل شده، تأثیرات بسیار زیادی در انتخابات داشته باشد.

 

وی افزود: یکی از محاسن نظام جمهوری اسلامی ایران این است که به تمام افرادی که در چارچوب قانون اساسی در حال فعالیت هستند، اجازه داده است  تا با خط و مشی‌های مختلف در عرصه انتخابات ورود پیدا کنند و بدیهی است که این مسئله نشاط سیاسی را در کشور ایجاد خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد:  بگومگوهای سیاسی که میان کاندیداها مطرح می‌شود، طبیعی است و مسئله‌ای نیست که حرف یک کشور باشد، اما همین مطالب باید در چارچوب قانون باشد نه فراتر از آن.

منصوری تصریح کرد: در حال حاضر وظیفه شورای نگهبان این است که با رصد برنامه‌ها و دیدگاه‌های کاندیدای انتخاباتی افرادی را به مردم معرفی کند تا بتوانند نظام جمهوری اسلامی ایران را به پیش برند.

نماینده کاشان با بیان اینکه کاندیدای تأیید صلاحیت شده باید از حداقل‌های اشاره شده در قانون اساسی برخوردار باشند، گفت:  بی‌طرفانه قضاوت کردن شورای نگهبان اعتماد عمومی به این مجموعه را بیش از پیش می‌کند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

45امروزmod_vvisit_counter
478دیروزmod_vvisit_counter
45این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
49726این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19419845کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 4 مهمان حاضر
IP شما: 18.221.140.111
Mozilla 5.0, 
امروز: 30 اردیبهشت 1403