Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
کولیوند: آموزش ناظران انتخابات شوراها از 15 اردیبهشت آغاز می شود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 11 اردیبهشت 1392 ساعت 22:20 بازدیدها:2436 مرتبه

کولیوند خبر داد :
آموزش ناظران انتخابات شورای شهر از ۱۵ اردیبهشت آغاز می‌شود .
خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: آموزش ۱۲۰ هزار ناظر این هیئت در سراسر کشور از پانزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.نسخه قابل چاپ به گزارش معاونت روابط عمومی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها محمد جواد کولیوند رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: در همایشی که هفته گذشته با حضور دبیران هیئت‌های عالی نظارت استان‌ها در تهران داشتیم؛ بایدها و نبایدهای قانونی و امور اجرایی به این آن‌ها ابلاغ شد؛ اما آموزش 120 هزار ناظر این هیئت در سراسر کشور از پانزدهم تا سی‌ام اردیبهشت ماه عملیاتی می‌شود.

 

وی با اشاره با این که هیئت‌های عالی نظارت در استان‌ها از دی ماه سال گذشته تشکیل شده‌اند؛ تاکید کرد: معاونت آموزش هیئت مرکزی پس از تشکیل هیئت‌های عالی در استان‌ها اقدام به آموزش حضوری و مکاتبه‌ای این اعضا کرد و توانست تعداد 2 هزار و 250 نفر را در شهرستان‌ها و 9 هزار و 600 نفر را در بخش‌ها آموزش دهد.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، همچنین با توجه به شهرت دبیران هیئت‌های نظارت در استان‌ها، از آنها خواست که همه تلاش خود را معطوف به انجام وظایف خود کنند و از هرگونه جانب‌داری و فعالیت تبلیغی له یا علیه کاندیدایی بپرهیزند.

کولیوند تاکید کرد: در بررسی صلاحیت‌ها نباید دایره را آنقدر تنگ کرد که انتخاب محدود شود. نظام خواستار استفاده از افراد متعهد و متخصص از سلایق مختلف با مقبولیت و مورد تأیید است.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

23امروزmod_vvisit_counter
478دیروزmod_vvisit_counter
23این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
49704این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19419823کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 8 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.66.241
Mozilla 5.0, 
امروز: 30 اردیبهشت 1403