Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
چمران: عضویت در شوراها بیشتر از ریاست جمهوری برایم اهمیت دارد/ نگران وضعیت شوراها هستم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 12 اردیبهشت 1392 ساعت 11:21 بازدیدها:2084 مرتبه

رئیس شورای عالی استان‌ها:
عضویت در شورا بیشتر از ریاست جمهوری برایم اهمیت دارد / نگران وضعیت شوراها هستم.
رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه نگران وضعیت شوراها هستم، گفت: عضویت در شورا بیشتر از ریاست جمهوری برایم اهمیت دارد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مهدی چمران در همایش رئیس جمهور هفتم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران در آمفی تئا‌تر شهید مطهری دانشکده علوم این دانشگاه اظهار کرد: در مورد ریاست جمهوری نه با کسی ائتلاف کرده‌ام نه در این مورد با کسی حرفی زده‌ام.

وی با بیان اینکه با دانشگاه ارتباط داشته‌ام و کار صنعتی انجام داده‌ام افزود: با این حال مباحث فرهنگی را فراموش نمی‌کنم.

* ضرورت تدوین 2 برنامه اقتصادی

 

رئیس شورای شهر تهران ریشه خیلی از مسائل اقتصادی فرهنگی دانست و افزود: یکی از کارهای اقتصادی عدم اسراف است که یک ریشه فرهنگی اعتقادی دارد.

وی تصریح کرد: باید دو برنامه اقتصادی تدوین کرد که یکی کوتاه مدت و دیگری میان مدت است، زیرا برنامه بلند مدت که‌‌ همان سند چشم‌انداز بوده پیش از این تدوین و ابلاغ شده است.

چمران خاطرنشان کرد: در برنامه کوتاه مدت باید اقتصاد خود را تثبیت کنیم، باید برنامه‌های تصویب شده را با روش‌های جدید عملی کنیم.

وی در ادامه به سوابق علمی و اختراعات انجام خود به کمک شهید چمران اشاره کرد و افزود: اولین زیر دریایی چریکی یکی از اختراعاتی که به کمک شهید چمران در سوسنگرد ساخته‌ایم.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان این مطلب که جوانان زیادی که کارآمد، متعهد و تحصیل کرده هستند در کشور وجود دارند، افزود: باید از توان این‌ها برای ساختن کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه با صنعت آشنایی دارم، گفت: معتقدم که باید خودکفایی خود بر اساس کشاورزی تعریف کنیم و در این راستا گام برداریم.

* رد ائتلاف با شهردار تهران

چمران اضافه کرد: اگر این کار را انجام دهیم روستاییان به شهر‌ها مهاجرت نمی‌کنند و اگر دشمن هم تحریم اقتصادی کرد، خودکفا هستیم و می‌توانیم نیازهای خود را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: باید با قدرت، صلابت و اتحاد و انسجام ملی در مقابل دشمن بایستیم تا پیروز شویم که قطعا با این ایستادگی پیروز خواهیم شد.

رئیس شورای عالی استان‌ها با رد ائتلافش با محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با کسی ائتلاف نکرده‌ام و این در حالی است که هنوز به طور رسمی نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام نکرده‌ام.

* حماسه اقتصادی با بخشنامه محقق نمی‌شود

وی اضافه کرد: تأثیر یک انتخاب گسترده به حماسه می‌انجامد و ما می‌توانیم در سیاست داخلی، خارجی و نگرش دنیا تأثیرگذار باشیم.

این مقام مسئول، برگزاری پرشور انتخابات را مهم دانست و گفت: حضور گسترده و پرشور مردم می‌تواند در چانه زدن‌های بین‌المللی در مجامع بین‌المللی تأثیرگذار باشد.

رئیس شورای عالی استان‌ها در ادامه به حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: حماسه اقتصادی نیز باید با حضور همه مردم شکل بگیرد در غیر این‌‌صورت حماسه نمی‌شود و این در حالی است که حماسه اقتصادی تنها به بخشنامه معطوف نیست.

چمران در ادامه در خصوص برنامه‌های سیاسی و بین‌المللی دولت آینده نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشخص است که در دنیا چه جایگاهی داریم و چه باید بکنیم؛ برای عبور از تحریم‌ها باید با قدرت، صلابت، اتحاد و انسجام ملی و درونی در مقابل دشمنان بایستیم و پیروز خواهیم شد.

همرزم شهید مصطفی چمران تصریح کرد: عضویت در شورا را بیشتر از ریاست جمهوری دوست دارم زیرا این جایگاه، جایگاه خدمت به خلق خداست.

* نگران وضعیت شورا‌ها هستم

وی عنوان کرد: واقعاً نگران وضعیت شورا‌ها هستم چون 14 سال از عمر شورا‌ها می‌گذرد و کارهایی را باید برای آن انجام داد.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: خدمت در شورا‌ها اگر چه جایگاهش پایین‌تر از ریاست جمهوری است اما خدمت صادقانه به مردم است.

چمران اضافه کرد: قصد ندارم تا زمان نام نویسی کاندیدا‌ها حضور خود را به عنوان نامزد در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کنم و در چند ماه گذشته نیز نه با کسی برای حضور انتخابات صحبت و نه با کسی ائتلاف کرده‌ام.

وی در پاسخ به سوال دانشجویی که پرسیده بود اگر شما داوطلب ریاست جمهوری شوید ممکن است به نفع کسی کنار بروید، افزود: معلوم نیست و این تصمیم را باید در زمان خودش گرفت.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: برای کسب قدرت به میدان نمی‌آیم زیرا در زمانی احمدی‌نژاد، رئیس جمهور شد می‌توانستم به قدرت دست یابم ولی برای خدمت به مردم از همه چیز گذشتم.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم که جاروکش شهر و مردم هستم، گفت: دوستان دیگری هم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌اند نیز در پی کسب قدرت نیستند.


اخبارمرتبط :

○ دغدغه مسئولان آموزشی حرکت بر مبنای سند تحول بنیادین است 92/02/12 - 11:17

○ برگزاری انتخابات شوراها در 95 روستای دشتستان 92/02/12 - 09:02

○ افزایش 62 درصدی داوطلبی بانوان در انتخابات شوراهای اردبیل 92/02/11 - 17:33

○ نظارت 4 هزار نفر بر انتخابات شوراها در سیستان و بلوچستان 92/02/11 - 17:06

○ برگزاری انتخابات شوراها از مظاهر مردم‏سالاری دینی است 92/02/10 - 15:09

○ ثبت‌نام 1080 کاندیدا در انتخابات شوراهای شهر و روستای شوش 92/02/10 - 12:11

○ طاهری: فتنه‌گران برای حضور در انتخابات شوراها آماده شده‌اند 92/02/10 - 10:55

○ ثبت‌نام 4104 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی چهارمحال و بختیاری 92/02/10 - 08:36

○ ثبت‌نام 441 کاندیدا برای انتخابات شوراهای اسلامی در یزد 92/02/10 - 12:35

○ ثبت‌نام بیش از 2 هزار نفر برای انتخابات شوراهای نیشابور 92/02/09 - 17:32

○ ارائه لیست 11 نفره اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر بجنورد 92/02/09 - 12:34

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

5امروزmod_vvisit_counter
478دیروزmod_vvisit_counter
5این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
49686این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19419805کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 5 مهمان حاضر
IP شما: 18.221.58.143
Mozilla 5.0, 
امروز: 30 اردیبهشت 1403