Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 25 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
انتقاد نماینده شورای عالی استانها از بی توجهی صدا و سیما به انتخابات شوراها. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 20 اردیبهشت 1392 ساعت 01:07 بازدیدها:2169 مرتبه

انتقاد نماینده شورای عالی استان‌ها از بی‌توجهی صداوسیما به انتخابات شوراها

 نماینده آذربایجان شرقی در شورای عالی استان‌ها با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها، تاکید کرد: صداوسیما باید در تبلیغات انتخاباتی، روش جلوگیری از هتک حرمت، فحش و ناسزا به مسوولان و مقامات را بدون در نظر گرفتن چپ و راست و یا ضعیف و قوی رعایت کند.


به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری

دانشجویان ایران ، قادر جویا در نطق پیش از دستور شست‌وهفتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به اینکه وعده ایجاد 2500 شغل در استان مطرح شده است، گفت: با این حال کارخانه‌های بسیاری به تعطیلی کشیده شده و اشتغالی هم ایجاد نشد.


وی با بیان اینکه با برگزاری همایش، سخنرانی و بنرزدن در مورد حماسه سیاسی و اقتصادی، حماسه‌ای شکل نمی‌گیرد، اظهار کرد: لازمه سازندگی، توسعه سیاسی و اقتصادی و لازمه پیشرفت و عدالت، عمل به قانون است، بنابراین تا زمانی که خود را مقید به اجرای قانون ندانیم، دچار مشکل می‌شویم.


جویا ادامه داد: کسانی که قانون‌گریزی و زیرپاگذاشتن قانون و خودسری را اساس کار خود قرار داده‌اند، بزرگترین ضربه را به انقلاب و اسلام وارد می‌کنند.


نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان‌ها در ادامه، با انتقاد از اینکه مسوولان صدا و سیما بر انتخابات شوراها تاکیدی ندارند، گفت: شوراها باید خود به این امر بپردازند و تلاش کنیم که حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای رقم بخورد، کما اینکه امام خمینی (ره) در نهم اردیبهشت 1358 بلافاصله خوستار تشکیل شوراها شدند که لازمه انقلاب اسلامی است.


وی با طرح این سوال که چرا بستر حاکمیت خود مردم بر مردم به طور کامل اجرا نمی‌شود؟ خاطرنشان کرد: بزرگترین افتخار جمهوری اسلامی این است که مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند و آنچه که قانون اساسی در اختیار شوراها قرار داده، اجرا شود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

453امروزmod_vvisit_counter
2031دیروزmod_vvisit_counter
5277این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
45458این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19415577کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 10 مهمان حاضر
IP شما: 3.22.77.30
Mozilla 5.0, 
امروز: 25 اردیبهشت 1403