Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
ثبت نام همزمان آیت الله هاشمی رفسنجانی و مشایی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری92 ایران. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 21 اردیبهشت 1392 ساعت 18:46 بازدیدها:2638 مرتبه

روز پرترافیک فاطمی به سرانجام رسید/ ثبت‌نام همزمان هاشمی و مشایی در دقیقه ۹0 .
روز پرترافیک ستاد انتخابات وزارت کشور در حالی به پایان رسید که حضور همزمان هاشمی و مشایی در ساختمان وزارت کشور، پایان غیر منتظره‌ای را برای ۵ روز ماراتن نفس‌گیر رقم زد. دقایقی پیش پنجمین و آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبین ورود به پاستور پایان یافت.

 

فرایند ثبت‌نام از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از روز سه‌شنبه (17 اردیبهشت ماه) آغاز و تا امروز شنبه( 21 اردیبهشت) ادامه داشت.

در اولین روز ثبت‌نام‌ها، 75 داوطلب ریاست‌جمهوری برای ثبت‌نام در انتخابات، به خیابان فاطمی رفتند. شناخته شده‌ترین چهره‌های روز اول انتخابات، صادق واعظ‌زاده، کامران باقری لنکرانی، مصطفی کواکبیان، حجت‌الاسلام حسن روحانی و محمد سعیدی‌کیا بودند.

در روز دوم نیز تعداد متقاضیان ورود به پاستور با ریزش کمی چهره‌ها و داوطلبین مواجه شد. در این روز جمعاً 69 نفر به وزارت کشور مراجعه کردند که در میان این داوطلبین، 2 زن نیز وجود داشتند. در این روز تنها چهره شناخته شده، حسن سبحانی استاد دانشگاه و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی بود.

در روز سوم ثبت‌نام کاندیداها 99 نفر در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافتند. در میان این تعداد، چهره‌های شناخته شده‌ای همچون شهرام علمداری رئیس سابق اورژانس کشور، سیدمحمد غرضی وزیر دولت‌های موسوی و هاشمی، روح‌الله احمدزاده‌ کرمانی رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، حجت‌الاسلام علی فلاحیان وزیر اطلاعات دولت هاشمی و حجت‌الاسلام محمدباقر خرازی دبیرکل حزب‌الله ایران نیز حضور داشتند.

در روز چهارم نیز محمدرضا عارف، غلامعلی حدادعادل، اکبر اعلمی، علیرضا زاکانی، علیرضا علی‌احمدی و محسن رضایی چهره‌های مطرح داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بودند.

مجموع کل داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پایان روز چهارم به 366 نفر رسید.

روز پنجم و آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبین ورود به پاستور شلوغ‌ترین روز ثبت‌نام‌ها بود. در این روز  تا ساعت 13، 89 نفر برای ثبت نام به وزارت کشور رفتند.

آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری هم در حالی به پایان رسید که ثبت‌نام چهره‌های مشهور سیاسی روز پرترافیکی را برای ستاد انتخابات کشور رقم زد.

در این روز چهره‌هایی همچون داوود احمدی‌نژاد، محمدباقر قالیباف، جواد اطاعت، پرویز کاظمی، ابوترابی‌فرد، علی‌اکبر جوانفکر، ابراهیم اصغرزاده، ابوالحسن نواب، طهماسب مظاهری، مسعود پزشکیان، علی‌اکبر ولایتی، احمد کاشانی، منوچهر متکی، محمد شریعتمداری، رامین مهمانپرست، سعید جلیلی، محمدحسن قدیری ابیانه، صادق خلیلیان، آیت الله هاشمی و اسفندیار رحیم‌مشایی، داوطلب ورود به پاستور شدند.

ثبت‌نام همزمان مشایی و هاشمی‌رفسنجانی در آخرین دقایق ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری اتفاق غیرمنتظره روز آخر بود.


هاشمی بدون برگزاری نشست خبری ستاد انتخابات کشور را ترک کرد
خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری بدون برگزاری نشست خبری ساختمان وزارت کشور را ترک کرد.نسخه قابل چاپ به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم مستقر در ستاد انتخابات کشور آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ساختمان وزارت کشور را بدون برگزاری نشست خبری ترک کرد.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به صورت همزمان با اسفندیار رحیم‌مشایی در دقیقه 90 برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری شد.

 
آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد
خبرگزاری تسنیم: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.نسخه قابل چاپ به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با حضور در ساختمان وزارت کشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

به گزارش تسنیم، عده‌ای از طرفداران هاشمی با شعار "سلام بر خاتمی، درود بر هاشمی" و "صل علی محمد، ناجی ملت آمد" از حضور او استقبال کردند.

تعدادی از چهره های سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی را در طول ثبت نام در وزارت کشور همراهی می‌کنند.

آیت‌‌الله هاشمی در حالی در پنجمین روز ثبت‌نام‌ از داوطلبین انتخابات یازدهم به وزارت کشور مراجعه کرد که طی 4 روز گذشته صادق واعظ‌زاده، کامران باقری لنکرانی، حجت‌الاسلام حسن روحانی، محمد سعیدی‌کیا، مصطفی کواکبیان، حسن سبحانی، سیدمحمد غرضی، حجت‌الاسلام علی فلاحیان، حجت‌الاسلام سید محمدباقر خرازی، روح‌الله احمدزاده کرمانی و  شهرام علمداری، محمدرضا عارف، غلامعلی حدادعادل، علیرضا زاکانی، علیرضا علی‌احمدی، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، جواد اطاعت، داوود احمدی نژاد، پرویز کاظمی، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، جوانفکر، پزشکیان، علی‌اکبر ولایتی و اسفندیار رحیم مشایی با حضور در این ستاد در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در سال 1313 در روستای نوق در توابع رفسنجان به دنیا آمد.او از ابتدای جوانی در حوزه علمیه به تحصیل پرداخت و به درجه اجتهاد نائل شد.

وی که هم‌اکنون ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارد، نخستین رئیس مجلس ایران و چهارمین رئیس جمهور ایران در دو دوره پیاپی بین سال‌های 1368 تا 1376 بوده و سابقه ریاست بر مجلس خبرگان را نیز در کارنامه سیاسی خود دارد.

وی از سال 1337 تا دوران پیروزی‌ انقلاب اسلامی ایران در تمامی صحنه‌های مبارزاتی حضور داشت و در 7 دوره متناوب از سالهای 1337 تا 1357 در زندان‌های رژیم پهلوی حضور داشته است و  پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز از اعضای شورای انقلاب بود.

حضور در حزب جمهوری اسلامی، سرپرستی وزارت کشور، امام جمعه موقت تهران، جانشین فرماندهی کل قوا، نیابت ریاست مجلس خبرگان، دو دوره ریاست جمهوری، ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی و ریاست شورای عالی امنیت ملی از دیگر سمت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بوده است.

 
هاشمی رفسنجانی وارد ستاد انتخابات کشور شد
خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.نسخه قابل چاپ به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم‌ مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

عده‌ای از طرفداران هاشمی با شعار "درود بر هاشمی" و "صل علی محمد، ناجی ملت آمد" از حضور او استقبال کردند.

تعدادی از چهره های سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی را در طول ثبت نام در وزارت کشور همراهی می‌کنند.

آیت‌‌الله هاشمی در حالی در پنجمین روز ثبت‌نام‌ از داوطلبین انتخابات یازدهم به وزارت کشور مراجعه کرد که طی 4 روز گذشته صادق واعظ‌زاده، کامران باقری لنکرانی، حجت‌الاسلام حسن روحانی، محمد سعیدی‌کیا، مصطفی کواکبیان، حسن سبحانی، سیدمحمد غرضی، حجت‌الاسلام علی فلاحیان، حجت‌الاسلام سید محمدباقر خرازی، روح‌الله احمدزاده کرمانی و  شهرام علمداری، محمدرضا عارف، غلامعلی حدادعادل، علیرضا زاکانی، علیرضا علی‌احمدی، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، جواد اطاعت، داوود احمدی نژاد، پرویز کاظمی، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، جوانفکر، پزشکیان و علی‌اکبر ولایتی با حضور در این ستاد در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در سال 1313 در روستای نوق در توابع رفسنجان به دنیا آمد.او از ابتدای جوانی در حوزه علمیه به تحصیل پرداخت و به درجه اجتهاد نائل شد.

وی که هم‌اکنون ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارد، وی نخستین رئیس مجلس ایران و چهارمین رئیس جمهور ایران در دو دوره پیاپی بین سال‌های 1368 تا 1376 بوده و سابقه ریاست بر مجلس خبرگان را نیز در کارنامه سیاسی خود دارد.

وی از سال 1337 تا دوران پیروزی‌ انقلاب اسلامی ایران در تمامی صحنه‌های مبارزاتی حضور داشت و در 7 دوره متناوب از سالهای 1337 تا 1357 در زندانهای رژیم پهلوی حضور داشته است و  پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز از اعضای شورای انقلاب بود.

حضور در حزب جمهوری اسلامی، سرپرستی وزارت کشور، امام جمعه موقت تهران، جانشین فرماندهی کل قوا، نیابت ریاست مجلس خبرگان، دو دوره ریاست جمهوری، ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی و ریاست شورای عالی امنیت ملی از دیگر سمت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بوده است.

حاشيه حضور "آيت‌الله هاشمي رفسنجاني" در ستاد انتخاباتي وزارت کشور
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در حالي وارد ستاد انتخابات کشور شد که جمعي از هواداران وي در حال شعار دادن به نفع هاشمي هستند.
به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت كشور؛"علي اکبر هاشمي رفسنجاني" دقايقي قبل به منظور ثبت‌نام در وارد وزارت کشور شد.

رئيس مجمع تشخيص مصلح نظام در حالي وارد وزارت کشور شد که جمعي از هوادارن وي از ميدان فاطمي تا مقابل تالار وزارت کشور به استقبال او رفته و در حمايت از شعار سر دادند.
 
شعار "حمايتت مي‌کنيم هاشمي‌"،" سلام بر رهبري درود بر هاشمي ..." از جمله شعارهايي بود که برخي از هواداران هاشمي در حمايت از وي سر مي‌دادند.
 
ازدحام جمعيت به قدري بود که ماشين حامل هاشمي رفسنجاني‌ با سرعت پايين در حرکت بود و هاشمي به مردم حاضر در تجمع دست تکان مي‌داد.

هم‌اکنون هواداران وي مقابل ستاد انتخابات وزارت کشور همچنان در حال شعار دادن به نفع هاشمي هستند.

 

نظرات  

 
0 #1 سجاد . ح 22 اردیبهشت 1392 ساعت 11:38
هاشمی جانم فدات
نقل قول
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

910امروزmod_vvisit_counter
957دیروزmod_vvisit_counter
7268این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
36478این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19366523کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 14 مهمان حاضر
IP شما: 18.117.196.184
Mozilla 5.0, 
امروز: 07 اردیبهشت 1403