Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
فعالیت 1810 بازرس در انتخابات شوراها/ اسامی رد صلاحیت شدگان شورای شهر تهران. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 22 اردیبهشت 1392 ساعت 11:50 بازدیدها:4345 مرتبه

* بر اساس اخبار منتشر شده در یک سری سایت ها:  هاشمی, راکعی, ابتکار , دبیر, امیری فر, شریف زاده و افسانه بایگان و... رد صلاحیت شده اند.

* معاون بازرسی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها خبر داد:
فعالیت ۱۸۱۰ بازرس در انتخابات شوراها/ در هر استان ۴۰ بازرس به شکایات رسیدگی می‌کنند 
معاون بازرسی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: بازرسان باید بدون در نظر گرفتن سلایق شخصی و منطقه‌ای فقط به سلامت انتخابات فکر کنند و از هرگونه دخالت در انتخابات پرهیز کنند. منصور آرامی معاون بازرسی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در نشست بازرسان این شورا در سخنانی، گفت:

پرداختن به مقوله حماسه سیاسی در این دوره از انتخابات برای ما یک وظیفه است و باید آن را در این انتخابات مدنظر قرار دهیم.

وی ادامه داد:‌ نامگذاری امسال به نام "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" از سوی رهبر معظم انقلاب، نشان‌دهنده بصیرت و بینشی است که ایشان نسبت به مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی دارند و ما نیز وظیفه داریم تا در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات، اهداف آن را محقق کنیم.

معاون بازرسی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در ادامه افزود: نگاه و برداشت و دقت ما باید بر روی حماسه سیاسی متمرکز باشد. باید به سلامت انتخابات توجه کنیم، زیرا سلامت در انتخابات حماسه سیاسی را محقق می‌کند.

آرامی در ادامه اظهار داشت:‌ باید زمینه‌ای را  فراهم کنیم که مردم با شور و هیجان پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا ما شاهد مشارکت حداکثری و یا حتی صددرصدی مردم در انتخابات شوراها و همینطور ریاست‌جمهوری باشیم.

وی در ادامه به تعداد بازرسان انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حدود 1810 بازرس برای انتخابات شوراها در سراسر کشور در نظر گرفته‌ایم که در استانها به طور متوسط بین 30 تا 40 بازرس داریم که آنها وظیفه رسیدگی به شکایات را بر عهده دارند.

معاون بازرسی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تاکید کرد: ما در برگزاری انتخابات هم وظیفه شرعی در راستای تحقق اهداف حماسه‌سیاسی و هم وظیفه رعایت قانون را بر عهده داریم. قرار شده جلسات توجیهی در استان‌ها توسط بازرسان ویژه برای برقراری سلامت انتخابات برگزار شود.

آرامی در ادامه افزود: کار بازرسان دخالت در انتخابات نیست، بلکه بازرسان فقط گزارش تخلفات احتمالی را گزارش می‌دهند و با هماهنگی هیئت نظارت استان کار پیگیری کرده و به شکایات رسیدگی می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: بازرسان باید بدون در نظر گرفتن سلایق جناحی، فکری و یا منطقه‌ای فقط به فکر برگزاری انتخابات سالم و پرشور باشند.

***  هاشمی، راکعی و ابتکار ردصلاحیت شدند. و دبیر , امیری فر , شریف زاده و افسانه بایگانو ... 

یک عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر خبر رد صلاحیت محسن هاشمی، فاطمه راکعی و معصومه ابتکار را تایید کرد.

یک عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا , خبر رد صلاحیت محسن هاشمی، فاطمه راکعی و معصومه ابتکار را تایید کرد و گفت: اعلام تایید یا رد صلاحیت ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای شهر و روستا 28 اردیبهشت به صورت مکتوب به آنان اعلام خواهد شد.
وی گفت: امکان دارد در صورت اعتراض به رد صلاحیت ها، در بررسی های مجدد عده ای از ردصلاحیت شدگان، صلاحیتشان تایید شود.
پیش از این خبر رد صلاحیت دبير، اميري فر، شريف زاده و افسانه بايگان نیز در برخی از رسانه های مجازی منتشر شده است.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

949امروزmod_vvisit_counter
958دیروزmod_vvisit_counter
6350این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
35560این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19365605کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 12 مهمان حاضر
IP شما: 3.147.67.54
Mozilla 5.0, 
امروز: 06 اردیبهشت 1403