Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 25 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
معاون استاندار خراسان رضوی: رد صلاحیت نامزدهای شورای شهر خراسان رضوی کمتر از 5 درصد بوده است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 22 اردیبهشت 1392 ساعت 22:16 بازدیدها:2425 مرتبه

معاون استاندار خراسان‌رضوی:
رد صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر خراسان‌رضوی کمتر از 5 درصد بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی گفت: میزان رد صلاحیت‌ها و انصراف‌ها در سطح نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا خراسان‌رضوی کمتر از پنج درصد بوده است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور علی‌اصغر رشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معاونت پیشگیری از جرم اداره‌کل دادگستری خراسان‌رضوی تخلفات انتخاباتی را رصد می‌کند.

وی عنوان کرد: ستاد انتخابات سعی دارد بستر شائبه‌های جرم را از بین ببرد و تاکنون موفق بوده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی میزان رد صلاحیت‌ها و انصراف‌ها را در سطح نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا خراسان‌رضوی ثبت‌نام شده کمتر از پنج درصد عنوان و برخی دلایل آن را نقص مدارک، عدم داشتن مدرک تحصیلی مورد نیاز در بعضی حوزه انتخابیه و برخی هم نتایج استعلام از نهادهای ذی‌ربط اعلام کرد.

رشید گفت: افراز نشدن صلاحیت‌ها قطعی نیست و می‌تواند در صورت اعتراض نامزد در مهلت مقرر، بررسی مجدد شود.

رشید در ارتباط با میزان تبلیغات نامزدها و هزینه‌های گزاف برخی از آنها تصریح کرد: ما نمی‌توانیم به هزینه‌های تبلیغاتی اشرافی داشته باشیم مگر اینکه مدارکی ثابت کند که تخلف قانونی روی داده؛ البته مردم بینا و بصیر هستند و در مقابل افرادی که هزینه‌های گزاف می‌کنند، موضع می‌گیرند.

وی در ارتباط با تغییر فرماندار نیشابور گفت: اعمال فشار از سوی یکی از نمایندگان مجلس این شهرستان در تغییر فرماندار نیشابور صحت ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان‌رضوی اظهار داشت: فرماندار نیشابور از هشت ماه پیش به‌خاطر طولانی شدن خدمتش مکرر تقاضای بازنشستگی داشت که اکنون به خواسته‌اش رسید و این تغییر ربطی به فشارها ندارد.

رشید تصریح کرد: زمان این تغییر در آستانه انتخابات را بدون اشکال دانست و بیان کرد: هر وقت لازم باشد تغییراتی در سطوح مدیریت‌های سیاسی ایجاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به‌ دنبال اجرای فرمایش رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اجرای حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی هستیم، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخاباتی آرام را دنبال می‌کنیم.

رشید خاطرنشان کرد: ارتقای بخش‌های زبرخان، میان‌جلگه و سرولایت به شهرستان نیشابور و ارتقای روستاهای برزنون و اسحاق‌آباد به شهر مراحل اداری خود را طی کرده و در کمیسیون دفاعی دولت مطرح است که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

479امروزmod_vvisit_counter
2031دیروزmod_vvisit_counter
5303این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
45484این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19415603کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 18 مهمان حاضر
IP شما: 3.17.139.66
Mozilla 5.0, 
امروز: 25 اردیبهشت 1403