Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 25 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
شوراها از اعتبار لازم برخوردار نیستند/ شورا و شهرداری در امور یکدیگر دخالت نکنند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 26 اردیبهشت 1392 ساعت 13:25 بازدیدها:1829 مرتبه

معاون استاندار مازندران: 
شوراها از اعتبار لازم برخوردار نیستند / شورا و شهرداری در امور یکدیگر دخالت نکنند.
معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه شوراها از اعتبار مشخص و لازم برای تصمیم‌گیری و فرآیند نظارت، برخوردار نیستند، گفت:‌ ما به عنوان دولتمردان باید کمک کنیم تا شوراها دارای اعتبار شوند.


 
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عیسی هاشمی صبح امروز در هفدهمین اجلاس شورای عالی استان‌های کشور در ساری، اظهار داشت:‌ شوراها تبلور اندیشه‌های پاک ملت ایران است که با نظر مستقیم مردم انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد:‌ انقلاب اسلامی با خون شهدا به ویژه شهید چمران، بیمه شده است.

این مسئول با بیان اینکه شوراها سن بلوغ خود را تجربه می‌کنند، تصریح کرد:‌ باید از ظرفیت به بلوغ رسیدن شوراها، استفاده مفید داشته باشیم.

هاشمی با اشاره به فعالیت 7 هزار و 443 عضو شورا در روستاهای مازندران، یادآور شد: ‌آنچه بر آن تاکید داریم، انتخاب شهرداران براساس رشته‌های مرتبط با حوزه مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه در بعضی شهرها انتخاب شهرداران متناسب با امور شهری نیست، گفت:‌ چنانچه می‌خواهیم چهره کشور تبلور یابد باید از متخصصان استفاده کنیم تا چهره واقعی کشور را به مد نظر رهبری، برسانیم.

هاشمی با اشاره به اینکه در اداره کشور، اصل تفکیک قوا رعایت می‌شود، اظهار داشت:‌ این امر در ضوابط شوراها هم صادق است.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه شوراها نقش راهبردی، تصمیم‌گیری و بعضا تصمیم‌سازی دارند و جهت توسعه آینده را برای شهرداری‌ها مشخص می‌کنند، گفت:‌ شهرداری‌ها هم در جهت مصوبات شوراها که به تایید کمیته انطباق رسیده باشد،حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شوراها در موضع تصمیم‌گیری و شهرداری‌ها در موضع اجرایی کردن قرار دارند،خاطر نشان کرد:‌ تداخل در امور همدیگر، کند کردن برآیند نیروها است.

هاشمی با بیان اینکه شوراها از اعتبار مشخص و لازم برای تصمیم‌گیری و فرآیند نظارت، برخوردار نیستند، ادامه داد:‌ ما به عنوان دولتمردان باید کمک کنیم تا شوراها دارای اعتبار شوند.

وی با اشاره به اینکه این مسئله، ساز و کار شوراها را کُند می‌کند، افزود: باید در اختیارات شوراها ساز و کار قرار دهیم.

کلمات کلیدی:
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

229امروزmod_vvisit_counter
2031دیروزmod_vvisit_counter
5053این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
45234این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19415353کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 8 مهمان حاضر
IP شما: 3.14.79.25
Mozilla 5.0, 
امروز: 25 اردیبهشت 1403